Inlägg från: bebissugen91 |Visa alla inlägg
  • bebissugen91

BIM oktober

Macbookpro skrev 2023-09-18 11:13:37 följande:

Ska ha ÄL om två dagar enligt appen. 
    Kör på ÄL tester. 

Vi kör på varannan dag sedan igår. Kommer åka bort på onsdag - fredag. Så då blir det en snabbis på morgonen och en så fort jag kommer hem på fredag. Haha. 

Har också ÄL om 2 dagar 😊 börjar få lite molande värk på höger äggstock

Vi har på kör fullt varje dag nu och hoppas det ska ta sig 😊
  • bebissugen91
    lipa3646 skrev 2023-09-19 16:30:25 följande:

Är detta ett positivt äl test?? 

Ja det skulle jag säga att det är 🥰 vad kul, jag fick också ett positivt för 2 timmar sedan. Nu kör vi!
  • bebissugen91
    Cinapuffen skrev 2023-09-20 20:01:26 följande:
    Jag fick oxå positivt ÄL-test igår och idag hade jag extrema äggviteflytningar och ägglossningssmärtor. 😁 Så nu börjar väntan! 😅
    Vad kul att vi är flera som ägglossning samma dag 😂
    När tänker ni börja testa? Tror inte jag kan vänta till bim 😖
  • bebissugen91
    Cinapuffen skrev 2023-09-20 21:09:42 följande:
    Jag ska försöka hålla mig så länge som möjligt. 😅 Har tagit tidigt test förr och det blev en kemisk graviditet. Så undviker helst det igen. 😊 Men det kommer säkert att bli test innan bim. 😂
    Såg att vi har bim exakt samma dagar med 😂
    Blir spännande och se hur länge vi kan hålla oss 
  • bebissugen91
    xxHalloweenXx skrev 2023-09-20 21:25:49 följande:

Fick mitt posetivt äl test igår efter jag hade legat 2 timmar med sån extrem värk som jag misstänker va ägglossningen för jisses vad ont det gjorde! Mådde så illa och kunde knappt gå. Hade fått negativt äl test på morgonen och tog ett test på eftermiddagen när jag klarades att gå på toa efter den smärtsamma ägglossningen och gisses vad det blev posetivt på sekunder 🙈

Så nu är det bara att räkna ner till 4 oktober och se om de blir något 😅 dock är jag en test galning så brukar börja testa efter typ 8-9 dagar efter äl... Blir mitt 3 försök för denna bebisen! Men gjort samma sak vid resterande 4 barn 🙊

Vad kul 😁 hoppas det tar sig denna gången för dig 😊
    Testar du då 8-9 dagar efter första positiva ägglossningstestet? Eller efter 8-9 dagar  ägglossningen varit 
  • bebissugen91
    lipa3646 skrev 2023-09-21 08:26:13 följande:

cinapuffen ( det är en värdelös sida så kan inte citera dig.) jag brukar alltid testa 10 dagar efter äl:) va kul att du också fick positivt äl test igår bebissuge. rent statistiskt borde en av oss plussa då :) 

Jag gillar hur du tänker 😎😎
  • bebissugen91

Går inte TT citera dig Missisliia 

Alla lycka till er 😊 hur många försök tog det när du brev gravid med dina pojkar?

• bebissugen91

Malmötjej - vad tråkigt att mensen kom. Hoppas på bättre lycka i oktober 🤗 och kul att någon mer här är från Malmö 😎

• bebissugen91

Tycker att tiden går så långsamt nu.. vilken dag tänker ni testa? 😊 skulle vilka testa några dagar innan bim 

• bebissugen91
    Ememem skrev 2023-09-23 13:39:08 följande:

Mina två tidigare graviditeter har jag fått första plus vid äl+9, då har jag fått neg dagen innan. Så denna gång ska jag försöka hålla mig till minst +9 tänker jag.

Eller kanske lite beroende på när äl blir. Jag åker iväg på konferens precis däromkring, så vill ju testa innan jag åker då det kommer vara middag på kvällen.

Med min första testade jag första gången äl+5 då vi skulle på bröllop. Fick ju negativt och kände absolut inget. Men på kvällen var det en av gästerna som frågade om jag var gravid, så sjukt.. fyra dagar senare plussade jag. 

Har du känt av några symptom då vid äl+9? 
Svar på tråden BIM oktober