• Memlan

BIM oktober

Hoppar in här! 

Första riktiga försöket, andra barnet 🙈 
    Fick pos digitalt test söndagkväll, dock har sambon varit sjuk vilket föranlett att vi endast fick till det 4 dagar innan positivt äl test, samma kväll och två dagar efter, så är inte jätte inställd på grav men hoppet finns utan tvekan där. 

3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket

3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket
    3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket 

6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket

6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket 

7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket 
    10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
    10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk 
    13/10 EJT, andra barnet, 7:e försöket
    14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
    15/10 Barbrastreisand, andra barnet, 12+ försök
    16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
    20/10 - Fruffe, andra barnet, 7e försöket, 
    23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöketm
  • Memlan

Ägglossning +7 i morgon och tiden går väldigt sakta haha 
    har beställt hem några testa tidigt iallafall och tänkte kolla första gången på onsdag 

• Memlan

Tog ett test idag där både jag och sambon anade ett streck men kan ju lika gärna varit spökstreck. 

ÄL+ 8-9 i morgon och har en väldig molande värk, illamående, ömma bröst och hungersug.. tänkte prova med ett testa tidigt i morgonbitti, återstår att se sen om det är symtom eller PMS, man blir galen av den här viljan 

• Memlan

Vet inte om det syns sämre här, syns tydligt i verkligheten men översta är ifrån igår och understa från idag ÄL+8-9, kan ju lika gärna vara spök för tog typ 3 minuter innan det började synas men har alltid varit totalt blanka alla andra cyklar jag testat 
    Känner tydlig mensvärk idag och ömma bröst men inte lika ömma som jag brukar ha innan mens 
  • Memlan

Åh jag är så orolig.. 
    Idag är jag på BIM-6, jag har sån stark mensvärk i magen som strålar mot rygg och fiff, mår även lite illa och dålig aptit idag.. tog ett test i morse men det var inte ett testa tidigt och det var negativt. 

Jag får alltid ganska kraftig mensvärk dagen innan eller några timmar innan jag får mens, men min mens är aldrig tidig, snarare brukar den va sen.. 

har inget minne av att jag hade såhär ont i början med mitt första barn, lite orolig att något är fel eller att mensen mot alla odds kommer för tidigt

för några månader sen hade jag också kraftig mensvärk och det visade sig att jag hade en cysta på 8x5cm på äggstocken, denna cysta rubbade hela min cykel och jag behövde punktera den på sjukhuset. 

behövde bara skriva av mig lite, kan mensen komma tidigt trots positivt ägglossningstest? Inte så insatt i det här med ägglossningstest men mensvärken jag känner nu känns nästan för stark för att bero på eventuell grav? 

• Memlan

Ememem, kunde inte citera dig så skriver såhär :) 

jag använde visserligen vanliga clearblue digital, men jag tog först på morgonen bara, sen började jag ta även på kvällen och den dagen jag fick positivt så fick jag negativt på morgonen och sen en glad gubbe på kvällen vid 20-21 tiden samma dag :) 

• Memlan

Gud vet inte vad jag ska tro, har fått ett svagt svagt streck på alla test jag gjort senaste 2 dagarna, strecket var så pass synligt i morse att jag kan se det med blotta ögat utan att lysa/vinkla men fortfarande väldigt svagt men kom dock inom tidsramen, tagit 3 innan där strecket blivit tydligare när det gått ett tag, får jag spökstreck på 4 tester så blir jag galen haha 
  • Memlan
    Har ju tagit dessa tester tidigare cyklar men inte ens efter lång tid så har ett streck synts då :O
  • Memlan
    bebissugen91 skrev 2023-09-28 18:32:03 följande:
    Kan mycket väl vara skengravid också 😂😂 vi får se imorgon bitti!
    Förstår att det är svårt att hålla sig 😂 man försöker vara cool och chill men det går inte 
    Lycka till!! 🥰 
    känner också molvärk och känner mig varm och svettig till och från, lite lätt illamående då och då.. 
    Tänkte också ta ett testa tidigt i morgon bitti, bi-4 🙈
  • Memlan

Bebissugen91, kunde inte citera nu igen 🙈 

Tack! Igår hade jag ganska kraftig mensvärk, kändes precis som att mensen skulle komma, men idag varit lite lugnare, det kommer stundvis! har även ömma bröst, illamående och trötthet.. men kan ibland ha ganska jobbiga pms besvär så återstår väl att se 🙈 testar med digitalt i morgon och sen ska jag försöka hålla mig om det är neg, men det har jag sagt varje dag nu utan framgång haha 😂 

Blev så frustrerad av alla misstänksamma svaga streck så var nära på att be sambon ta ett test idag för att se om han också får men då lär han väl tro jag tappat förståndet av det här så jag fortsätter i smyg 🤣

• Memlan

Bebissugen91 

Det blir vårt första gemensamma, men vi har båda en varsin sedan tidigare :) själv då? 

• Memlan
    bebissugen91 skrev 2023-09-29 07:16:27 följande:

Tog två tester idag som var helt blanka. Bim -6 idag.
    Ställer mentalt in mig på nästa cykel som är i slutet på oktober tror jag 😬

Mitt digitala idag på bim-4 var också neg 😞 så antar alla andra svagt positiva var spökisar 
    tog dock testet när jag vakna kissnödig kl 4 i morse, men har fortfarande mycket mensvärk så kanske mensen som kommer tidigare 
  • Memlan

Idag kom mensen, värre än någonsin med mensvärken. 

känns som jag ska föda barn igen, usch.. ska ta mig igenom denna och sen flyttar jag över till november tråden då jag har lång cykel. 

lycka till allihopa! ❤️ 

Svar på tråden BIM oktober