• Bodbod

BIM oktober

Hoppar in här. Har också fått störd cykel av inositol! Först fick jag en mer regelbunden och förståelig månad, men förra var helt kaosig. Provar dock en mån till för var så skönt första mån med cykelnpån28 dagar och inte 40 som jag oftast har. 

3/10 - MacBookPro, första barnet 5e försöket
    6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
    6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket 
    7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket 
    10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
    10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk 
    14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
    16/10 -  villblimamma98, första barnet, 5e försöket
    23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöket
  • Bodbod

@Macbookpro 

Men oj fick jättemycket ångest nu! Jag har hört att det är helt normalt att försöka i ett år? I Nov har vi försökt ett år (men fram till mars utan äl-test och koll) och har bokat tid till slutet av oktober ... 

• Bodbod

Jag är 30 och har typ gett upp att det här ska gå utan hjälp för min cykel är så konstig. Är på cykeldag 55 utan äl ... hade konstig vecka med spottings för typ en vecka sen. Så förvirrad. Cykeln har varit lång i flera år men ändå relativt regelbunden. 

• Bodbod

@Syskonförsök

Tänkte på dig idag! Du var så snäll mot mig i tidigare trådar. All lycka med graviditeten! 

• Bodbod

Grattis till er som plussat! 

Mina fertila flytningar slutade igår, men fick stegeing på äl-test idag ... Så känns som att det inte kommer ta sig. 

Jag o min kille pratade ut lite igår, för oss känns det
    som att försökandet börjar tära lite på sexlivet. Jag kan inte alls njuta som förut bör det hela har ett ändamål. 

Jag tar folsyra och järn. 

• Bodbod

Vi får påbörja utredning på Sophiahemmet om en vecka, känns så skönt :) Fick tid på en vecka?! måste varit en avbokning eller något.

Vi har inte riktigt försökt ett år än men eftersom min mens är så oregelbunden med en cykel på allt mellan 28 och 78 dagar så fick jag komma tidigare. Känner hopp! Önskar bara att jah hade hört av mig tidigare. Någon som har koll på vad man kan förvänta sig på ett första inledande möte inför utredning?

• Bodbod

Så tips till er som har väldigt oregelbunden mens - sök hjälp direkt! 

Svar på tråden BIM oktober