Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM oktober

Blev lite nyfiken, det KAN ju bli postivt för graviditet med, säkert du inte är gravid istället? Vissa blöder ju även om de är gravida. Annars väldig tidigt ägglossning!

inezp skrev 2023-10-02 19:28:49 följande:

Är minst sagt lite förvirrad här.... Obestämd
    Har ju inte haft en "hel" cykel sedan pillerstopp så har dålig koll på längden, men lyckades förra månaden hitta LH-stegringen och kände verkligen fysiskt av (ev..) ÄL. 
    Men nu, på CD 8, mensen tog slut för 3 dagar sedan, positivt ÄL-test?
    Nej det måste vara något fel här? Eller är det någon annan som också har så här pass tidig ÄL? 
    Båda testen är från idag, med samma urin, för att utesluta att det var det enskilda testet det var fel på... Men ställer mig ändå tveksam till detta.
    Kanske RFSU ÄL-test som inte är tillförlitliga? 

• Syskonförsök

Hittade hit igen för att heja på er ❤️ kan inte släppa dessa bim trådar trots jag nu är gravid, har hängt med er för länge så vill följa era resor🥰 se mig som hejarklack

• Syskonförsök

❤️❤️❤️ så mysigt att höra! och stort tack! Har svårt att lita på det, det är svårt efter att nyss haft ett missfall, oroar mig och svårt att glädjas men är bara vecka 6 så hoppas de ger med sig med tiden. 

hejar som tusan på er❤️

Bodbod skrev 2023-10-05 20:07:57 följande:

@Syskonförsök

Tänkte på dig idag! Du var så snäll mot mig i tidigare trådar. All lycka med graviditeten! 

• Syskonförsök

Fan då :( förlåt om jag höjde förväntning men sjukt tidig ägglossning då!! 

inezp skrev 2023-10-05 21:03:00 följande:
    Bokstavligen sprang mot toaletten (och rev upp ett gravtest i farten..) efter att ha läst ditt inlägg.. haha. Tyst
    Men neej, har nog haft en väldigt tidig (förhoppningsvis) ägglossning. Värkte en hel del där nere på CD 9 dvs dagen efter det positiva ÄL-testet. Men utöver det absolut inga andra symptom på ÄL.. 
    Återkommer med resultat om 12 långa dagar.. Skäms
  • Syskonförsök

Åh men trodde väl det! Grattis!!❤️❤️❤️

Potatisbulle skrev 2023-10-06 15:13:09 följande:
    //

Är i fullständig chock. 

😭❤️

• Syskonförsök

Spännande om det betyder två ägg och möjlighet till tvillingar 😉❤️

Foodie92 skrev 2023-10-11 20:14:29 följande:
    Yes jag fick det i denna cykel, exakt som du beskriver så fick jag LH+ sen efter några dagar så fick jag ÄL symptom och LH+ igen. Körde digitala så läste inte fel, osäker vad de betyder men jag tempar också och tempen gick upp efter första LH så tolkar att jag ägglossa då..

Läste att de som har PCO kan få flera positiva utslag på en cykel, osäker om du har det men jag har det så de kanske förklarar min 😅 hoppas ja va till någon hjälp
  • Syskonförsök

Jag fick negativt äl+8 men positivt äl+9❤️

Macbookpro skrev 2023-10-27 17:42:03 följande:

Bim -5 eller äl +8 

negativt clearblue digitalt extra tidigt :( ängar att det är kört denna gång 

Svar på tråden BIM oktober