• Hund12345

BIM oktober

Jag hoppar in här. Enligt appen så ska jag ha äl 21/9 men tog äl test igår och då syntes de lite svagt men idag va de svagare än igår. Betyder de då att jag hade äl tidigare än vad appen sa 🤔
    Detta blir mitt 5 barn isf & sambons andra. 
    Vill så gärna att de ska lyckas. I januari gjorde jag en abort som jag ångrar så sjukt mycket, mår dåligt av de varje dag. jag vet jag har 5 friska barn - va nöjd men jag känner mig inte färdig. Vill ha en till innan jag blir för ?gammal?. 

• Hund12345

Misstänker att jag har äl just nu. Enligt mina flytningar ???? o sambon va mer än sugen på sex idag 😂 han vill inte veta att hur äl testen ser ut. Utan mer jag som vill ha koll. Ska testa imorgon Igen. Innan har dom varit så svaga så testade inte idag. 

jag hoppas att jag plussar den 7 okt, kan väl bli en perfekt födelsedagspresent och att jag slipper förknippa min födelsedag med ett tidigare missfall. 

ni med många barn redan, hur kommer era släktingar att reagera tror ni? Detta blir våran första gemensamma. Jag har 4 sedan innan med 2 pappor. Han har en sedan innan så totalt har vi redan 5 i familjen. 

• Hund12345

MissIsLiia - ingen av våra vet om detta. Dom har klart o tydligt sagt att de räcker men de e som du säger, de e vårat val. Våra är 2008-2020. 

• Hund12345

Detta är dagens test. när skulle ni gissa på äl? Jag som trodde att jag hade de igår då flytningarna kom i massor samt att jag inte kunde kissa ut sambons saft igår utan den kom ut idag. tog inget test igår men tog den 19de o då va de något ljusare än idag. 

• Hund12345

Ememem - okej. Jag har aldrig haft äl innan utan fick fyra av en kompis o tänkte, då testar jag varannan dag för att se. 

• Hund12345

Ni som testar innan mensen ska komma, använder ni tidiga tester? Jag har bara vanliga hemma o funderar på när jag kan testa. Helst så vill jag testa imon 😂 men de e omöjligt att de skulle ge utslag jag vet. Med dom andra barnen så har jag alltid väntat till mensdagen men denna gång är jag så förväntansfull. Detta är mitt och sambons första barn tillsammans och han är nog mer förväntansfull än mig. Jag är nog lite mer nojig och försiktig. Vill hoppas men frågan är om jag vågar. 

• Hund12345

Hur mår ni som haft ägglossning? 

Jag har ?mensvärk? & de bubblar i magen. Såhär har jag aldrig haft de innan. Jag är en sådan person som aldrig haft mensvärk i hela mitt liv. Kort stubin har jag oxå, missförstår sambon. Illamående men de har jag haft sedan jag misstänker att jag hade ägglossning. 

• Hund12345

Är de någon som har någon symtom?

jag har illamående till o från. Känslig för dofter. Idag tillkom halsbränna. ?Bubblig? mage (känns som de e bubblor som spricker i magen). Enligt sambon så har jag ett humör som heter duga stundvis. 

• Hund12345
    Hund12345 skrev 2023-09-27 21:08:06 följande:

Är de någon som har någon symtom?

jag har illamående till o från. Känslig för dofter. Idag tillkom halsbränna. ?Bubblig? mage (känns som de e bubblor som spricker i magen). Enligt sambon så har jag ett humör som heter duga stundvis. 

Ska tillägga att mina bröst e känsliga. Känns som när man ammade o de va obehagligt att nudda dom. 
Svar på tråden BIM oktober