-
-
Inget + idag. Men jag vet att jag är tidig att testa. Avvaktar över helgen o ser vad testerna säger Då.
-
Någon här som haft nidblödning? Hur märker man att de e nidblödning & inte tidig mens?
-
Macbookpro & cutepenguin- testet visar negativt. Va först 2 bruna droppar sen lite rosa på pappret när jag torkar mig. Jag har jämt trosskydd pga flytningar. är på Äl+11, mens-3. Hur snabbt fick du ett + efter nidblödningen cutepenguin?
-
Macbookpro & cutepenguin- bim är 5/10. Oki så om jag testar till helgen så bör de ge utslag?
De e så jobbigt när man inte vet om de e mens eller mellanblödningar. Men tror inte att de kommer vara ett + utan att de e mensen som e dum. Varför skulle jag ha ?tur? denna gång.. jag har 4 friska barn. Gjorde en abort i januari, en abort som jag ångrar så sjukt mycket. Hade verkligen velat vara gravid denna månad. Den 7/10 hade vi bestämt oss för att testa. Jag ville så gärna vända min födelsedag till något positivt istället för något negativt. Den 7/10, min födelsedag så fick jag ett missfall för några år sedan som va så sjukt jobbigt för mig. De jobbigaste va nog att de just va på min födelsedag.
-
Macbookpro - symtom har jag. Men vet inte om jag inbillar mig. Hållit mig i 3.5h nu, borde jag kunna testa mig då?
-
cutepenguin - tog ett test som inte visade något. Kunde inte hålla mig efter att jag spydde i morse. Men tror de bara är mens på g. hoppet lämnade mig nu Känns de som.
-
cutepenguin - ?blöder? idag oxå. Men mår så sjukt illa så antingen är jag på g att bli sjuk för spy brukar jag inte göra utan anledning.
-
Kan en nidblödning hålla i sig i 3 dagar?
de känns inte som en mens alls, de kommer jätte lite, ett trosskydd skulle räcka hela dagen om Jag inte bytte. De är brunt & inte rött, molande värk i nedre delen på magen. Jag brukar aldrig ha mensvärk. -
CONSTANZA Jag fyller 35 på lördag. försöker med mitt 5 barn. Sambon har en se sedan tidigare. Så lyckas vi så blir vi 8 i familjen ????😊
-
Brun/svart blödning i 4dagar. Bör jag nu utesluta graviditet? Ska ha mens på lördag. Kommer inte mycket utan nästan Endast när jag torkar mig på toan. Har inte tagit något test utan funderar på att göra ett imon bitti.
-
Om mensen skà komma imon, kan jag testa idag då med ett vanligt test? Är så sjukt nyfiken. Illamåendet tar dö på mig & blödningen va väldigt sparsam o höll bara i några dagar Så kan inte räkna de som mens. Hur länge måste jag hålla mig isf? Räcker de med 4h?
-
Ememem - tack. Gör ett test snart. Håller mig så länge som möjligt.
-
Misstänker ett spöksträck så åker o köper tidigt test. Hur går de för er andra som ska ha mens imon?
-
Grattis ☺️❤️
-
min mens brukar vara i 4dagar men nu är vi uppe i 7dagar. Eftersom mensen blivit längre denna gång betyder de då att äl flyttas fram också?
men mina tidigare barn så har jag aldrig räknat äl eller ältest så kan inte detta alls. känner mig som en nybörjare trots 6 graviditeter ????
denna månad så räknar vi med äl test men när ska man börja med dom? -
Skickade iväg för snabbt. Vi är inne på 4 försöket nu och såhär lång tid har de aldrig tagit för mig tidigare. beror kanske på att jag blivit äldre (35år).
Kan man göra något annat för att öka sina chanser än att använda äl test?
-
Inget + & en blödning kom. Inte alls som mens. Skulle haft mens den 7/10. Den va mindre & höll i sig i 7dagar istället för 4dagar. Men illamåendet går inte över. Hur länge kan de hålla i sig efter negativt test? När ska kroppen fatta att man inte är gravid? Någon som varit med om något liknande? Sambon säger Att jag har samma humör som sist när jag va gravid, med kort stubin. Men när ska kroppen komma i balans efter att man inbillat sig?
-
Idag kom de en stor chock för mig. Vi har haft sex 5gånger denna månad och lyckades. Jag är i chock. Nu är bara frågan hur man ska avslöja de för sambon ikväll. hur berättade ni?
-
Blucky- finns en grupp nu här inne för juli.