• Bär

BIM oktober

Då hoppar jag in här med! ÄL bör ske någon gång nästa helg.

3/10 - MacBookPro, första barnet 5e försöket
    6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
    6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket 
    7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket 
    10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
    10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk 
    14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
    16/10 -  villblimamma98, första barnet, 5e försöket
  • Bär

Fick positivt på ägglossningstestet redan idag på CD13, blev så förvånad, för brukar inte ha det förrän runt kring 15/16. Men en positivt överraskning! Nu kör vi 😄

• Bär

Blir så fundersam på veckans testande av ÄL. 
    Fick negativt på torsdag morgon, testade inget mer den dagen, fick sedan positivt på fredagsmorgon +kväll, men nu på lördagmorgon så var det negativt igen.
    Just nu ångrar jag att jag inte testade på torsdagskväll med, för då hade det säkert visat positivt med..nu hann vi bara med 1 gång under tiden testen visade positivt. 
    Vet att det kan räcka, men hade velat hunnit mer..

• Bär

Tror jag är på ÄL+6, OM jag ens haft ÄL? Blir så fundersam för jag har alltid molvärk/smärta vid äl, men denna gång har jag inte haft ett dugg ont, vilket är konstigt för vara jag.. 

• Bär
    cutepenguin skrev 2023-09-29 08:18:40 följande:

Jag är också en person som alltid känner av ÄL. Men senaste ÄL kände jag ingenting verkligen, men fick positivt på ÄL-test. Men det lossnade visst ett ägg ändå då jag plussade på ÄL+10 🥰👍🏼 Så tydligen kan det variera, men jag var också fundersam. 

Åh, men grattis!! Hoppas det blir liknande här! Jag fick ju positivt på ÄL-test förra fredagen! Tänkte börja testa på måndag tror jag, då är det ÄL+10 😄
  • Bär
    Macbookpro skrev 2023-10-03 15:07:54 följande:

Är så jävla ledsen idag. Har låst in mig i ett telefonrum på jobbet och är helt rödgråten för det känns så jäkla hopplöst just nu. 

Vet inte vem jag ska prata med eller om det ens kommer att hjälpa något. Känns bara som man ältar. Hur gör ni där, pratar ni om att ni försöker skaffa barn med någon kompis? Gråter ni av er? Och hjälper det? 

Jag förstår din känsla.. 
    Jag känner mig så ledsen varje månad det inte funkar. Jag blev ju gravid I februari iår men fick ett sent missfall i maj och sedan har vi försökt igen sedan dess men det vill inte ta sig..
    Nu börjar vi sakta men säkert närma oss BF på den lilla vi förlorade och det plågar mig att vi inte ens är i närheten av att vara där 😔

Jag delar tyvärr inte med mig till vänner. Jag är duktig på att älta i ensamhet.
  • Bär

ÄL+11 och negativa test. Försöker inte stressa upp mig för har tidigare plussat på ÄL+12. 
    Men känns tungt om det ska bli ytterligare 1 månad utan ett plus.

• Bär
    pippi12345 skrev 2023-10-03 19:37:03 följande:
    Testar du med 10hcg eller 25hcg? Håller tummarna för imorgon!
    Testar med 25hcg :) Så kan absolut vara för tidigt!
  • Bär

ÄL+12 och negativa test, det är nog kört denna månad.. 

Förstår inte varför det tar sån tid nu.. Mina 2 äldsta barn blev till på första försöken, den jag fick missfall med blev till på andra och nu ska vi alltså gå in på försök nr 6... 😔😔😔
    November kommer bli tuff, det var månaden jag egentligen skulle haft BF.
    Just ju känns det som jag aldrig kommer bli gravid igen..

• Bär

Jaha, nu dök mensen upp? Jag är så förvirrad. Det betyder att denna menscykel låg på 24 dagar. För ett par månader sedan blev det 26 dagar och då brukar jag ha en längre menscykel som ligger mellan 29-32 dagar. Vad är det som händer?

• Bär
    Foodie92 skrev 2023-10-04 15:59:01 följande:

Hej,

Hoppar in i tråden. Tog en paus lite från FL, hållit på i 12+ månader. Tråkigt såklart att ja känner igen flera i bim listan.

Hoppas såklart som vanligt att detta är vår månad 😊
    Temp ökning tyder på ÄL igår så BIM den 17e

Åh, jag känner igen dig från tidigare BIM trådar. Tråkigt att se att du behöver gå med i en till sån här tråd. Håller tummarna för dig att det är din tur snart! ❤️
Svar på tråden BIM oktober