BIM oktober
Hej,
Hoppar in i tråden. Tog en paus lite från FL, hållit på i 12+ månader. Tråkigt såklart att ja känner igen flera i bim listan.
Hoppas såklart som vanligt att detta är vår månad 😊
Temp ökning tyder på ÄL igår så BIM den 17e
Hej,
Hoppar in i tråden. Tog en paus lite från FL, hållit på i 12+ månader. Tråkigt såklart att ja känner igen flera i bim listan.
Hoppas såklart som vanligt att detta är vår månad 😊
Temp ökning tyder på ÄL igår så BIM den 17e
Bär:
Ja jag tog en paus från FL men tråkigt nog har inget hänt, tänkte att jag hoppar in igen för att följa er andra och heja ❤️ väldigt fin gemenskap här tycker ja med fina människor !
Jag väntar fortfarande på ÄL, är på cd 24 idag..! Jag har alltid långa cykler, men inte såhär. Brukar ha två cykler i rad på 31 dagar och sedan en på 36. Förra månaden (vilket var första försöket) blev den 36 dagar trots att den enligt tidigare mönster borde varit 31. Och denna cykel ser ut att bli runt 40 dagar?! Så himla typiskt att cykeln ska börja strula just när vi vill bli gravida. Eller är det just därför kanske, att kroppen påverkas av att man konstant tänker på ÄL? Tycker inte att jag stressar över det iom att det bara är andra försöket men visst tänker jag på det väldigt mycket. Vad tror ni? Har era cykler börjat spöka när ni försöker bli gravida?
Är 34 år
Gaaaaaaah. Min temp fortsätter att stiga. Har aldrig haft så här hög temp förut. Lite dov mensvärk även idag. Tänkte egentligen ta ett första test imorgonbitti men funderar på att testa att ta ett redan efter jobbet idag. Vore ju perfekt till fredagsmyset om det var positivt. Eller är det dumt att ta på eftermiddagen så här tidigt? BIM igår. Någon som har någon input? 😇
Grattis potatisbullen !! 😍❤️
Grattis Höst 2023 !! 🥰
Vad skulle ni säga att fördelen med monitorn är istället för ÄL tester ? 😊
Tack för svar ! Spännande 😊 kanske är nått ja får titta in lite mer på om de inte tar sig
Ser ni också?
Stort grattis villblimamma98 ! 😍💕
Stort grattis till er som plussat!!
Gick nu i tron om att jag hade ÄL i början på förra veckan (CD 9) då jag fick superstarkt positivt på ÄL-test... Men, tji fick jag, nu efter misstänka ÄL-symptom testade jag igen och mycket riktigt LH-ökning även nu på CD 17.
Är inte heller gravid så det är inte anledningen..
Så förvirrande!
Är det någon annan som har erfarenhet av att få 2 positiva ÄL-test under en och samma cykel med flera dagar (i mitt fall 9 dagars..) mellanrum?
@syskonförsök
Hahaha eller hur 😂❤️