• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • Cmon baby
    Chipotle skrev 2009-03-08 21:07:57 följande:
    Men fikade inte ni förra veckan, eller vad hände? Hängt med dåligt tror jag. GÖÖRLS, vakna nu  Fikaplan. Någon dag då någon kan?
    Jo JAG dök upp, men drog till rum för barn sen tur man ändå kunde ha roligt en trappa upp. TACKAR GUD för Kulturhuset haha!!
    the sweeit is not as sweet without the sour
  • Chipotle
    jenn79 skrev 2009-03-08 21:10:18 följande:
    Jag kan på tis, på fm
    Tisdag kan jag inte alls..
  • Chipotle
    Cmon baby skrev 2009-03-08 21:11:02 följande:
    Jo JAG dök upp, men drog till rum för barn sen tur man ändå kunde ha roligt en trappa upp. TACKAR GUD för Kulturhuset haha!!
    Ja ibland är även kulturhuset bra. {#lang_emotions_laughing} Fika ensam är ju inte så kul..{#lang_emotions_undecided}
  • bakabakalitenkaka

Vi hänger gärna med på fika, och jag hakar absolut med på barnfritt
    Just nu är Colin lite förkyld så jag vill inte lova att vi kan komma en viss dag, men jag hoppas han frisknar till snart. (måndag, tisdag kan vi inte)

Om en månad börjar jag jobba. Urk bläää!!

Colin 07.12.21
  • lu97jewi

Cmon baby skrev 2009-03-08 21:02:41 följande:

JAAAAA Chipotle!! Håller med fullständigt, barnfritt snart! En fika i veckan ialla fall? Men jag startar inget, ingen dyker upp ändå
    Oj, jag har dåligt samvete för att jag inte dök upp! Nästa gång ska jag se till att ha tfnnr till nån.
  • MiaAnnette

fika yeees! Tisdag får emmis 1 års vaccinationen och sen följer den troligtvis med feber.. som alla andra gånger!

Onsdag & torsdag skulle funka!

Sen fredag vet ni ju alla vad jag sysslar med...

★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ kardemummagumma.wordpress.com/
  • oofje

Sorry Cmon. Hade visserligen skrivit att vi eventuellt kunde men skulle ha meddelat att vi inte kunde alls pga att vi fick lunchbesök den dan.

Vi kan på onsdag eller fredag.

• Cmon baby
    lu97jewi skrev 2009-03-08 21:37:40 följande:
    Cmon baby skrev 2009-03-08 21:02:41 följande: Oj, jag har dåligt samvete för att jag inte dök upp! Nästa gång ska jag se till att ha tfnnr till nån.
    Inge fara hörni, ni hade faktiskt inte mitt nummer, svårt när det är samma dag också.
    Vi kan absolut fika på torsdag.
    the sweeit is not as sweet without the sour
  • bakabakalitenkaka

Hoho, tjejer när åker vi till Jofotex? Kan vi inte spika ett datum snart, så det inte rinner ut i sanden ? www .j o f o t e x. se

En lista iallafall på vilka som vill följa med:
    Johanna (kan nästan när som helst förutom sista helgen i mars

Colin 07.12.21
  • joasia

ynk - jag vill ocksa fika... Inte jobba!

• oofje
    joasia skrev 2009-03-14 12:45:28 följande:
    ynk - jag vill ocksa fika... Inte jobba!
    Inte jag heller :(

15 dgr kvar till jag vörjar...
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)