• oofje

Hm, hur gör man?

Allafall... GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

• oofje

Jag ger upp. Jag gjorde som du sa, Cmon, men får det inte till

Idag blir en lugn dag förutom att jag ska laga julgodis, imorgon ska vi bort till svärmor.

• oofje

Kikar in... vad tråkigt med alla sjuklingar men kul att ni blir så många idag. Vi stannar hemma idag, jag är såååå trött. Sofia får inte sova i vår säng längre och det tycker hon inte om . Så senaste 3 nätterna har vi inte sovit mycket men i natt fick jag i alla fall sova i gästsängen medans Peter tog hand om skriktjejen. Ser fram emot nästa fikaträff!

• oofje
    Svar på #163
    Vi avstår också, ska hälsa på en kompis och hennes barn.
    Barnfri kvällen vill jag vara med på men vet inte om jag kan. Igår fick vi veta att en vän till min man har dött och han ska begravas i Serbien nästa vecka så kanske min man åker ner, då kommer jag vara själv hemma i några dagar.

Måste bara berätta att i natt så har Sofia sovit bättre än på länge. Jag tror hon har vant sig nu vid att ligga kvar i sin egen säng och så har vi kört med tass-metoden de senaste dagarna. Nån som hört talas om det? Ni kanske redan gör det utan att veta om att det är en utvecklad metod. Det finns ett inlägg om det på FL:
    www.familjeliv.se/Forum-3-23/m29293259.html
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)