FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
pa tal om fika - ska vi nte fika nagonting nasta vecka? vi aker till norge nasta fredag och det vore ju harligt att fa en ordentlig dos av fikabrod innan dess
pa tal om fika - ska vi nte fika nagonting nasta vecka? vi aker till norge nasta fredag och det vore ju harligt att fa en ordentlig dos av fikabrod innan dess
grattis lovis!!! hurra hurra hurra hurra!
lilja - jag vill ocksa komma (efter jobbet - dumma dumma jobbar-helger) Jag kan ju i varje fall njuta av att se vinflaskorna pa bordet
vi med!
Skulle garna hangt med pa fika - men vi har tid pa BVC for vaccinationer 1445 sa det blir nog lite val tajt...
fresten sa ar jag inne pa mina sista dagar som mammaledig - buhuuu! kanns faktiskt jattetrist
Grattis Emmis - stora tjejen!!! hurra hurra hurra hurra
hej tjejer, idag har jag varit pa jobbet forsta dagen och mot formodan (hihi) sa har mina bada killar klarat sig utmarkt utan mig... Nar jag kom hem sa kom en liten kille gaendes mot mig och gav mig en jattekram - saaaa mysigt! Fast jag saknade Matti idag en hel massa!
Det blir nog lattare nar man har vant sig att vara borta och det ar kul att killarna far tid tillsammans att umgas.
Hej tjejer!
Valkomna hem till oss pa fika med mjukt tema (som hos Lieb) klockan 18 den 12 mars. Vore jattekul om ni ville komma - med eller utan barn, det ar valfritt
ynk - jag vill ocksa fika... Inte jobba!