• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • oofje

Hoppas texten inte försvinner nu.
    Vi är i allafall hemkomna från Hollandresan och är fikasugna. Någon som vill träffas imorgon eller nästa vecka?

Grattis i efterskott, Emmis!

• bakabakalitenkaka
    Svar på #426
    oofje skrev 2009-03-05 22:21:00 följande:
    Hoppas texten inte försvinner nu.Vi är i allafall hemkomna från Hollandresan och är fikasugna. Någon som vill träffas imorgon eller nästa vecka?Grattis i efterskott, Emmis!
    Åh vad skoj att du med har blogg nu så kan vi få se vad du skapar i framtiden
    Men jag kan inte kommentera hos dig...
    Colin 07.12.21
  • bakabakalitenkaka
    Svar på #428
    oofje skrev 2009-03-05 22:39:24 följande:
    Inte? Hm, är det någon inställning som jag måste ändra på?
    Nej det tror jag inte, jag verkar inte kunna kommentera alls idag. Imorgon är det fredag, låt oss hoppas att det går bättre då
    Colin 07.12.21
  • Chipotle

Nu måste vi väl få lite fart i tråden tjejer! Kanske planera nåt barnfritt snart?{#lang_emotions_wink}

• Cmon baby

JAAAAA Chipotle!! Håller med fullständigt, barnfritt snart! En fika i veckan ialla fall? Men jag startar inget, ingen dyker upp ändå

the sweeit is not as sweet without the sour
  • Chipotle
    Cmon baby skrev 2009-03-08 21:02:41 följande:
    JAAAAA Chipotle!! Håller med fullständigt, barnfritt snart! En fika i veckan ialla fall? Men jag startar inget, ingen dyker upp ändå
    Men fikade inte ni förra veckan, eller vad hände? Hängt med dåligt tror jag. {#lang_emotions_laughing}

GÖÖRLS, vakna nu {#lang_emotions_laughing} Fikaplan. Någon dag då någon kan?
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)