Inlägg från: Chipotle |Visa alla inlägg
  • Chipotle

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Ja denna tråden har då verkligen dött ut. Jag är väl iofs också en bidragande faktor till det. Skrattande
    Bra iniativ Cmon! Vi kommer bara vi är friska och inget oväntat dyker upp.

Ja just det, jag är en "gammal" medlem med nytt användarnamn. Ni vet säkert vem jag är. Flört

• Chipotle

Chipotle är väl nån slags...chili tror jag. Hot Chipotle ost har de ju pratat om i nån hamburgerreklam ett tag. Skrattande Men jag brukar kalla Lovis Chipotle.

Håller med ang kulturhuset. Det är ju HYSTERISK att va där vid 13. Man får ju köa för att ens få en sittplats. Sen ska det hittas massa barnstolar också. Men det kanske finns nåt annat ställe...?

• Chipotle
     Nu är det dags!! Kulturhuset torsdag 26/2 kl 14?

Claudia & Charlie
    Janet & Leo
    Ofelia & Sofia (ev.)
    Josefin & Lovis
  • Chipotle

Ser att det är flera som börjar jobba nu snart. Själv fick jag lite lätt panik idag när jag insåg att det är mindre än ett halvår kvar tills jag börjar jobba igen. Förvånad Jag ska inte gnälla för jag har ju vart hemma länge, men jag känner inte alls för att jobba. Fundersam 

Ang förmiddagsfika så funkar det bra för oss också. Vi är flexibla familjen och kan fika typ anytime. Skrattande

• Chipotle

Vi kommer inte på fikat idag. Har haft en jobbig natt och jag orkar bara inte ta mig in till stan för att sitta där som en zombie. Hoppas ni får jättetrevligt. Glad

• Chipotle
     Grattis Emelie på 1års-dagen!  
  • Chipotle

Nu måste vi väl få lite fart i tråden tjejer! Kanske planera nåt barnfritt snart?{#lang_emotions_wink}

• Chipotle
    Cmon baby skrev 2009-03-08 21:02:41 följande:
    JAAAAA Chipotle!! Håller med fullständigt, barnfritt snart! En fika i veckan ialla fall? Men jag startar inget, ingen dyker upp ändå
    Men fikade inte ni förra veckan, eller vad hände? Hängt med dåligt tror jag. {#lang_emotions_laughing}

GÖÖRLS, vakna nu {#lang_emotions_laughing} Fikaplan. Någon dag då någon kan?
  • Chipotle
    jenn79 skrev 2009-03-08 21:10:18 följande:
    Jag kan på tis, på fm
    Tisdag kan jag inte alls..
  • Chipotle
    Cmon baby skrev 2009-03-08 21:11:02 följande:
    Jo JAG dök upp, men drog till rum för barn sen tur man ändå kunde ha roligt en trappa upp. TACKAR GUD för Kulturhuset haha!!
    Ja ibland är även kulturhuset bra. {#lang_emotions_laughing} Fika ensam är ju inte så kul..{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)