• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • Grönögat

Nämen så trevligt. Jag sällar mig gärna till denna grupp då jag ger min son (8 mån) smörgås med BREGOTT och ost, utan att gå igenom innehållsförteckningen med lupp först!
    Jag låter honom även krypa obevakad in i köket.

• MiaAnnette

Oh ny tråd! hade helt missat att tråden närmade sig bäst före datumet! men tiden går fort då man har roligt sägs det!

Nu är vi i Finland, hinner knappt in på datorn... Emmis är jätte blyg för ALLA, jobbigt.. Vill bara sitta i min å Hikki´s famn, sen har hon börjat säga "mamma" men inte bara en gång, utan hela hela tiden! Jag som väntat på lite avlastning! Suuck.. Fundersam

Lilja: Jätte fin bild i förra tråden!

• Kerplunk

Men oj, redan ny tråd! Förvånad

Välkommen hit Grönögat! Efter nyår drar vi igång på allvar med fikandet igen!

♥ Lovis 080131 ♥
  • MiaAnnette

Välkommen Grönögat! Vad är ni för ena då?

Idag när jag skulle maila ut den nya tråden till alla blev jag avstäng några timmar för spamming!!! Förvånad FL Skrikandes

• jenn79
    Grönögat skrev 2008-12-20 12:25:19 följande:
    Nämen så trevligt. Jag sällar mig gärna till denna grupp då jag ger min son (8 mån) smörgås med BREGOTT och ost, utan att gå igenom innehållsförteckningen med lupp först! Jag låter honom även krypa obevakad in i köket.
    Välkommen
    MiaAnnette skrev 2008-12-20 19:38:08 följande:
    Välkommen Grönögat! Vad är ni för ena då? Idag när jag skulle maila ut den nya tråden till alla blev jag avstäng några timmar för spamming!!!  FL

Det där har jag vart med om oxå!! *morr* Tricket är att efter 2-3 inlägg i GB kopiera om länken man klistrar in, så funkar det

Vi har köpt NY!!!!! vagn till lilleman (sen att vi har... 6 vagnar nu ) Det säger vi inte till någon En fin Baby Travel Milano! *kär* Sen en tur på Ikea och en massa julpynt inhandlade + en drös annat och 700 fattigare

´Mia: hoppas Emmis blyghet släpper snart!

Dotter 051211 och Son 080428
  • LHUF

hallåhallå..

nästa år lovar jag vara mer aktiv i fikandet..
    nu är vi på gotland åker tillbaka till sthlm imorgon. har dock varit däckade i ngn jäkla magsjuka.. eller jag har klarat mig konstigt nog, men T var dålig i 5 dagar.. och nu har min pappa och mamma åkt på det..  kan man inte utrota magsjukorna???
    Tilde 080319
  • Cmon baby
    Grönögat skrev 2008-12-20 12:25:19 följande:
    Nämen så trevligt. Jag sällar mig gärna till denna grupp då jag ger min son (8 mån) smörgås med BREGOTT och ost, utan att gå igenom innehållsförteckningen med lupp först! Jag låter honom även krypa obevakad in i köket.
    Hehe Välkommen!! Mmmmmm...bregott, det gillar Charlie med här.
  • bakabakalitenkaka

Vem gillar inte Bregott   Välkommen Grönögat Glad

Vi är i Dalarna över jul, tokförkylda hela familjen, så himla trist.
    Men idag fyller Colin 1 år, Hurra Hurra, så det blir ytterligare lite kalasande

ღ Colin 2007.12.21ღ
  • Kerplunk

Grattis grattis Colin!!

♥ Lovis 080131 ♥
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)