• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • pesonen

Inte förskollärare, jobbar som barnskötare. Min son är 3 år.

• EmsanPemsan

jag kommer nog vara hemma till augusti september..men ska försöka hitta ett jobb nu så man kanske kan jobba kvällar och helger.. komma iväg lite!
    det som är jobbigt är ju att jag inte har nått jobb..så jag hoppas verkligen att man ska få nått
    men med denna krisen är de inte så lätt.. men kan kanske få vikariat inom förskolan iaf..

kom på en sak! har redan bokat in en lunch med min barndomskompis som flyttat hit till stockholm som jag inte träffat på flera år..var helt säker på att de va på tisdagen men det är på onsdag.. så jag får plocka bort mig från fikat denna gången om ni inte bestämmer er för att ses tidigare eller en annan dag!
    annars hoppas jag ni bokar in en ny tid SNART!

• Teresia78