• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • Teresia78

Åh vi vill gärna också fika

God fortsättning allihop!
    ....världens bästa Leo....
  • Kerplunk

Ååh jag känner hur riktigt fikasugna alla är nu!!! Jag behöver se lite annat folk än min man och släkten. Skrattande

♥ Lovis 080131 ♥
  • Cmon baby

Haaalloj i trån´n.

Klart man ska med på fika!

Vi överlevde också både jul och nyår. Nytt  i år för mig var att det faktiskt inte kändes något speciellt med varken jul eller nyår. Man tycker det borde varit tvärtom nu när man har bebis, att julen skulle vara extra speciell, men det känns tvärtom. Som att nu när jag har sambon o Charlie så behöver man inga storhelger och stress o julklappar, man har ju allt.Fundersam

Det har hänt mycket här hemma den senaste tiden ialla fall med lillherrn. Han har börjat gå själv med gåvagnen, sätter sig blixtsnabbt upp från mage, försöker till o med ställa sig upp på alla fyra Förvånad, pratar som aldrig förr och så har 2 tänder äntligen tittat fram. Lärt sig vinka + en massa andra saker som verkligen gör att man har en rolig kontakt. Han förstår precis när man skojar och har nån slags tillgjort skratt som han tar fram. Allting bara rullar med en rasande fart o man är rädd att titta bort ifall man skulle missa nåt nytt

Men nu återgår vi till det viktigaste nämligen fikat! Jag tar mig friheten att föreslå:

Fika tisdagen 6e kl 13. och med risk för att vara originell så föreslår jag Kulturhuset (nån som varit där nån gång?)

• Kerplunk

Jaa inte tisdag men kanske Onsdag då?

♥ Lovis 080131 ♥
  • jenn79

God fortsättning!!

Ingen som kan på mån? Jag har maken hemma då, så då kan jag komma med bara Simon

Dotter 051211 och Son 080428
  • Teresia78
    ....fortsätter lite på Cmon Babys fikalista....fast med ons som förslag då.... (vi kan inte heller måndag tyvärr)

Fika onsdagen 7:e kl 13. 
    med risk för att vara originell så föreslår jag Kulturhuset (nån som varit där nån gång?)

Janet & Leo

....världens bästa Leo....
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)