• LHUF

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

hallåhallå..

nästa år lovar jag vara mer aktiv i fikandet..
    nu är vi på gotland åker tillbaka till sthlm imorgon. har dock varit däckade i ngn jäkla magsjuka.. eller jag har klarat mig konstigt nog, men T var dålig i 5 dagar.. och nu har min pappa och mamma åkt på det..  kan man inte utrota magsjukorna???
    Tilde 080319
  • LHUF

jag lyckas ju aldrig lägga in bilder i inläggen så det blir ingen bild från mig  

Men alla är så söta.. använder ni photoshop?
    Tilde 080319
  • LHUF

här är det också sjukstuga, samma som de andra verkar det som, vrålförkyld och hög feber. och magen är knas så vet inte hur mkt av febernedsättnade som hjälper

Tilde 080319
  • LHUF

Låter skojigt för barnen. Men tror vi hoppar över, har varit ganska mkt sjuka nu och det känns som ett sådant ställe bäddar för nya sjukdomar .. Men åker gärna dit ngn gång senare i vår.

Tilde 080319
  • LHUF

Åh grattis Emsan, skönt att det är över nu, men han verkar ju konstig karln.. Grattis igen

Tilde 080319
  • LHUF

Veronica: Hoppas det går bra hos läkaren med Isak. Stackarna har det inte lätt på nätterna. Tilde hostar också massor igen. Trots medecin.

Tilde 080319
  • LHUF
    Playing the angel skrev 2009-01-21 13:20:27 följande:
    Nej säg inte så . Jag som nu satte mitt hopp till hostmedicinen . Det gick jättebra hos läkaren, Isak var inte skraj alls för honom och han var jättemysig så bra betyg från min sida. Nu var inte Isak särskilt rosslig just när vi var där, men naturligtvis började det så fort vi gått därifrån igen, men han borde ju hört något ändå när han lyssnade på lungorna om det hade varit något. Hostmedicinen är ju slemlösande också så vi får väl se..
    Fick ni mollipect?  Det fick vi första gången men det hjälpte inte T. Men nu har hon typ astma medecin som hon andas in och det hjälper bättre men hon hostar en del på natten ändå.  
    Tilde 080319
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)