• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • lu97jewi

Jag fikar gärna på fm också.

• Chipotle

Ser att det är flera som börjar jobba nu snart. Själv fick jag lite lätt panik idag när jag insåg att det är mindre än ett halvår kvar tills jag börjar jobba igen. Förvånad Jag ska inte gnälla för jag har ju vart hemma länge, men jag känner inte alls för att jobba. Fundersam 

Ang förmiddagsfika så funkar det bra för oss också. Vi är flexibla familjen och kan fika typ anytime. Skrattande

• Anna 3

Det låter toppen! då blir det kanske fm fika nästa gång!

• MiaAnnette

Kikar in en snabbis! Vi har gäster så det blir inte så mkt data tid...

Ser ni diskuterar FM fika.. Här blir det att hoppa över den.. Med två vovvar som kräver sin dagliga morgonpromenad så får fikat kliva åt sidan!

★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ kardemummagumma.wordpress.com/
  • Chipotle

Vi kommer inte på fikat idag. Har haft en jobbig natt och jag orkar bara inte ta mig in till stan för att sitta där som en zombie. Hoppas ni får jättetrevligt. Glad

• lu97jewi

Ursäkta att jag inte dök upp på fikat. Tove vaknade väldigt tidigt i morse och hade sen knappt sovit sen dess när jag gick från Vasastan vid kl 13. Jag tänkte att hon skulle somna på vägen men det gjorde hon inte. Därför hade vi inte varit något kul sällskap med en gnällig bebis. Tyvärr hade jag inte numret till någon av er så jag kunde höra av mig.

• Cmon baby

Halloj!

Synd att vi inte kunde ses idag, men man kan ju aldrig veta med dessa småttingar. Jag och Charlie åkte upp till rum för barn och han skulle kunna vara där hela dan, men vi var där nån timme. Det var ju kö för att komma in också, men inte så lång som tur var. Sportlov och fullt med folk Fundersam.

the sweeit is not as sweet without the sour
  • Teresia78
    Hallå allihop!

Nä vi fikade inte heller igår, då Leo kändes så kinkig när vi var i stan. Han blev förkyld och åt inget, så vi åkte hem i stället

På måndag börjar jag jobba igen så ni får ha det så bra så länge på era fikaträffar och jag tycker verkligen att vi har alldeles för få tjejkvällar utan barn i den här tråden

Kram!
    L E O
  • Chipotle
     Grattis Emelie på 1års-dagen!  
  • Teresia78
     Grattis Emmis på 1-årsdagen!!!  
    L E O
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)