• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • joasia

Grattis Emmis - stora tjejen!!! hurra hurra hurra hurra

• Cmon baby
    lu97jewi skrev 2009-02-25 05:12:41 följande:
    www.kulturhuset.stockholm.se/default.asp?id=3...Sista dagen på lördag.Om ni undrar varför jag sitter här och postar inlägg i denna arla morgonstund beror det på att min dotter har legat och sparkat på mig i sängen ien timme och samtidigt smuttat intensivt på mina bröst, vägrat ta nappen och sedan kräkts på mig. :(

Idag vad vi på 0-3 på Kulturhuset. Men helt underbart där inne! Så ljust, härlig musik och man bara kände hur endorfinerna frigjordes. Man märker hur man behöver dagsljus och avkoppling. O Charlie blev lite rädd förstFörvånad. Jättekonstigt, han ville inte komma ner på golvet och såg sig oroligt omkring. Men efter en stund så var han som vanligt igen och tyckte det var jättehärligt.

Jag ska få gå på floating, fick det i födelsedagspresent av svärmor, någon som varit på det?
    www.expressen.se/1.55521

Det lät jätteskönt. Man flyter som en kork. Tänk att få känna sig tyngdlös! Hur ofta händer det liksom?Skrattande eller jag menar, det är klart det händer ju hela tiden.....

Hörni, den här tråden känns väldigt död. Har ni försvunnit? Flyttat? Åkt utomlands?

the sweeit is not as sweet without the sour
  • Maja 79

Kikar in en vända..

För att besvara Cmon, jo, vi har nog försvunnit..
    In i snordimman, fastnat i snorgeggan och simmar förtvivlat in mot snorland..
    Typ..

• MiaAnnette

Kikar in! Men ååh vad har hänt med FL! {#lang_emotions_undecided} Vill ha den gammla tebax!!!

Men man vänjer väl sig bara det får gå någon dag!

Här har vi varit upptagna med våra resor, sen gästerna, sen kalaset.. men NU nu är det tillbaka till rutinerna som gäller! {#lang_emotions_cool}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ kardemummagumma.wordpress.com/
  • joasia

hej tjejer, idag har jag varit pa jobbet forsta dagen och mot formodan (hihi) sa har mina bada killar klarat sig utmarkt utan mig... Nar jag kom hem sa kom en liten kille gaendes mot mig och gav mig en jattekram - saaaa mysigt! Fast jag saknade Matti idag en hel massa!
    Det blir nog lattare nar man har vant sig att vara borta och det ar kul att killarna far tid tillsammans att umgas.

• Cmon baby

Halloj!

Kul att småttingarna börjar gå. Charlie tog sina första 3 steg idag alldeles själv Man blir så varm i hjärtat.

På torsdag ska vi på inspelning av reklamfilm för barncancerfonden. Så får vi se på vilket humör lillherrn är, men riktigt kul ska det bli att se hur det går till. Vet inte var och när detta kommer sändas men jag rapporterar vidare 

the sweeit is not as sweet without the sour
  • joasia

Hej tjejer!
    Valkomna hem till oss pa fika med mjukt tema (som hos Lieb) klockan 18 den 12 mars. Vore jattekul om ni ville komma - med eller utan barn, det ar valfritt

Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)