• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • solstrålen80

jaha så du har en sån dag mitt i veckan?

var ska du åka

Playing the angel skrev 2009-02-03 12:41:04 följande:

Åh nu ska jag åka ut på en shoppingdag alldeles allena och gud så skönt det ska bli. Har min egna dag idag utan man och barn
    Hihi, sötisen!!
  • Teresia78
    oofje skrev 2009-02-03 11:00:43 följande:
     Har de något telepatiskt avtal att nu ska vi jävlas med föräldrarna och stöka till det hemma? Lilltjejen har också börjat med det. Kökslådor, bokhyllan... ingenting är save längre.Kan inte låta bli att länka till en film på henne:
    " target="_blank">

Jo jag har också en stökis här hemma, när jag städar ett rum och sen börjar på nästa så ser det första om än stökigare ut än när jag började Fundersam
    Särskilt nu när han lärt sig att öppna alla skåp och lådor, och lärt sig att dra ut papper i toarullen och i hushållsrullen. Och dra ut alla fryspåsor som är på rulle. Det är bara en tidsfråga innan jag hittar våra prylar i toastolen för den gillar han också
    L E O
  • bakabakalitenkaka

Tjejer
    Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed 

Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • solstrålen80
    Svar på #324
    va kul

vilken del av denna stad bor du i?
    bakabakalitenkaka skrev 2009-02-03 15:31:20 följande:
      Tjejer Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed  Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen
  • MiaAnnette
      Tjejer Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed  Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen
    Oh nooo... Då råkar Emmis & jag vara i Finland... Gråter
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ kardemummagumma.wordpress.com/
  • bakabakalitenkaka
    solstrålen80 skrev 2009-02-03 15:46:13 följande:
    Svar på #324va kul vilken del av denna stad bor du i?
    Vi bor i solna
    MiaAnnette skrev 2009-02-03 15:56:05 följande:
    Oh nooo... Då råkar Emmis & jag vara i Finland...
    Åh nääää
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • Brooks
    Woho!

Jag gillar hur du fick in vinet två gånger - gäller att ha agendan klar liksom

oofje: Oh så glad man kan vara! Tänk om de kan behålla den glädjen och sedan liksom vända den till att det är kul att städa istället?
  • solstrålen80

tänk att de såg ja inte ens hehe

Brooks skrev 2009-02-03 16:52:04 följande:
    [citat]
    Woho! Jag gillar hur du fick in vinet två gånger - gäller att ha agendan klar liksom
  • solstrålen80

e väl för att jag inte dricker alcohol ...

• Cmon baby
    Jag är klart på!!! Älskar att spela spel på fyllan Bokar in direkt och ger Order till sambon att vara barnvakt haha.....nää ska lägga fram det snyggt såklart ;)
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)