• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • Anna 3

Hehe, ja själv har jag både bebis och vild 1,5-åring... Lite svårt ibland att jaga vildingen sammtidigt som man försöker amma bebben

• solstrålen80

jag vill ha en eller flera till redan

min yngsta e ju snart 7 månader...snart en stor karl

men mannen vill ej ha fler...

• Playing the angel

Har missat att kika in här ett tag nu, missade ju att gratta Lovis. Så här kommer ett jättegrattis i efterskott istället . Helt galet att våra små snart alla är 1 år

MiaAnnette skrev 2009-02-02 12:51:28 följande:
    Den leken har fröken här kommit på också.. *suck* och är det inte den leken så leker hon "tömma alla köksskåp & lådor" leken.. Lagom kul!Nu har hon börjat ta sig upp och grejja med ugns knapparna!  Vrider å vrider, igår hade hon den inställd på 250 grader, men som tur var inte "startat" ugnen...Som sagt, bebisarna är borta och nu har vi barn.. VILDA BARN!!!   
    Det är samma visa här med. Mindre kul för stackars grannarna när Isak börjar slamra klockan 6 på morgonen. Idag kom han på hur man öppnar ugnen också, herregud..
    Anna 3 skrev 2009-02-02 15:57:02 följande:
    Hehe, ja själv har jag både bebis och vild 1,5-åring... Lite svårt ibland att jaga vildingen sammtidigt som man försöker amma bebben
    Ojojoj, jag som tycker det är fullt upp med bara en
  • oofje

Den leken har fröken här kommit på också.. *suck* och är det inte den leken så leker hon "tömma alla köksskåp & lådor" leken.. Lagom kul! Nu har hon börjat ta sig upp och grejja med ugns knapparna!  Vrider å vrider, igår hade hon den inställd på 250 grader, men som tur var inte "startat" ugnen... Som sagt, bebisarna är borta och nu har vi barn.. VILDA BARN!!!   
    Har de något telepatiskt avtal att nu ska vi jävlas med föräldrarna och stöka till det hemma? Lilltjejen har också börjat med det. Kökslådor, bokhyllan... ingenting är save längre.
    Kan inte låta bli att länka till en film på henne:

• solstrålen80

kul

oofje skrev 2009-02-03 11:00:43 följande:
    Har de något telepatiskt avtal att nu ska vi jävlas med föräldrarna och stöka till det hemma? Lilltjejen har också börjat med det. Kökslådor, bokhyllan... ingenting är save längre.Kan inte låta bli att länka till en film på

• bakabakalitenkaka
    MiaAnnette skrev 2009-02-02 12:51:28 följande: Har de något telepatiskt avtal att nu ska vi jävlas med föräldrarna och stöka till det hemma? Lilltjejen har också börjat med det. Kökslådor, bokhyllan... ingenting är save längre.Kan inte låta bli att länka till en film på henne:
    " target="_blank">

räckte det inte med EN sked sötnosar är dom fast dom ska stöka hela tiden
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • solstrålen80

jag har hittat bäst tvillingvagnen...sörjer att jag inte upptäckte den tidigare....twin buggy carena

vill ha en sån svart 07-a tror jag den e..
    så härlig att köra och praktisk o så

• MiaAnnette
    MiaAnnette skrev 2009-02-02 12:51:28 följande: Har de något telepatiskt avtal att nu ska vi jävlas med föräldrarna och stöka till det hemma? Lilltjejen har också börjat med det. Kökslådor, bokhyllan... ingenting är save längre.Kan inte låta bli att länka till en film på henne:
    " target="_blank">

ha ha jaa där fanns ännu en liten stök-fia! Gud så sött...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ kardemummagumma.wordpress.com/
  • Playing the angel

Åh nu ska jag åka ut på en shoppingdag alldeles allena och gud så skönt det ska bli. Har min egna dag idag utan man och barn

" target="_blank">

Hihi, sötisen!!
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)