• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • lu97jewi

Hallå alla!

Jenn la ut en efterlysning, så här är jag igen! Jag medger att jag har varit mycket osynlig i tråden på sistone. Fick en överdos av FL och har hållt mig härifrån ett tag. ;)

Verkar vara dåligt med fika nu för tiden! Jag ska till Halmstad nästa vecka men när jag kommer tillbaka tycker jag det är dags att träffa er igen. :)

Tove har hunnit växa en hel del sedan ni senast såg henne. Jag har lagt ut bilder i mitt lilla krypin. Just nu är hon inne i någon intensiv utvecklingsfas och är lite kinkig. Det bästa är om man blir buren 99 % av tiden tycker hon. Tur att hon inte är så tung än. :)

Ha det gott alla!

• joasia

lilja - jag vill ocksa komma (efter jobbet - dumma dumma jobbar-helger) Jag kan ju i varje fall njuta av att se vinflaskorna pa bordet

• bakabakalitenkaka
    joasia skrev 2009-02-03 21:44:06 följande:
    lilja - jag vill ocksa komma (efter jobbet - dumma dumma jobbar-helger) Jag kan ju i varje fall njuta av att se vinflaskorna pa bordet
    Du kan lukta på korken Men man måste ju inte dricka vin, huvudsaken är en barnfri kväll i goda vänners sällskap
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • Teresia78

Tjejer
    Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed 

Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen

(om det absolut inte skulle funka hos dig Johanna så kan vi alltid vara här/Janet)

Ja, vi kommer!

Janet
    Claudia

Joanna

Linjo?

L E O
  • Teresia78

Tjejer
    Hoppas ni inte är upptagna lördagen 21 februari, då tänkte jag öppna mitt hem för er och bjuda er på vin, mat, sällskapsspel, vin, snacks, No Kids Allowed 

Jag måste bara få iväg man och barn, så än så länge är det preliminärt, men tror att det ska gå vägen

(om det absolut inte skulle funka hos dig Johanna så kan vi alltid vara här/Janet)

Ja, vi kommer!

Janet
    Claudia

Joanna

Linjo?

vill ju ha allt i mitten juu...

L E O
  • Teresia78

åh det går inte.....typiskt....

L E O
  • bakabakalitenkaka

Tjejer

Ja, vi kommer!

Janet
    Claudia

Joanna

Linjo

ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • Cmon baby

Tjejer

Ja, vi kommer!

Janet
    Claudia

Joanna

Linjo

Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)