Anonym (Enkelt) skrev 2022-07-18 14:38:08 följande:
Men sluta, du måste ju utgå från det ts beskriver istället för alternativa förklaringar som gör att det hon säger inte är riktigt sant. Om hon säger att han gör henne illa för att han klämmer väldigt hårt så lär det vara så.
Ja, ibland kan det vara bra att läsa mer än trådstarten innan man svarar just för att det ofta kommer fram mer info senare. Jag vet inte om han gör det för att utöva makt över ts eller om han på nåt sjukt sätt tror att hon skulle gilla det, men han lyssnar inte när hon säger ifrån att hon inte vill det, han fortsätter att göra illa henne. Jag skulle definitivt säga att han gör det medvetet i det läget.
Det handlar inte om dålig kommunikation utan om en man som struntar i att han gör illa sin sambo.
Men om jag skulle utgå från det alla säger. Eller hur dom byter riktning i konversationer varenda jäkla dag.. Så skulle Johnny Depp nu sitta i fängelse..
Jag försöker hjälpa TS förstå hur vissa killar funkar.. Somliga har ingen aning om hur jäkla starka dom är. Andra är fruktansvärt dåliga och har aldrig fått lära sig att lyssna.
Män sätter sig på internet, där skriver tjejer att dom vill bli hårt tagna.. Män kollar på porr.. Där visas anime, där djur pressar så hårt om brösten, att brösten rinner igenom djurets fingrar..
I verkligheten är det inte sådär.. I verkligheten fungerar det där bättre när båda två har blivit lite mer uppvärmd.. Och i verkligheten finns det även personer med Aspberger som inte tycker om när andra personer tar på dom alls..
Struntar han i henne. Så borde hon ha lämnat honom för länge sedan.. Dom har haft så mycket sex redan att dom lyckats fått barn..
Lär honom hur han ska göra eller dumpa..