Anonym (Linn) skrev 2022-07-18 16:38:23 följande:
Hon har ju gjort det? Hon beskriver att hon bett honom att sluta många gånger.
Men han slutar inte, han tar det istället steget längre och börjar tafsa/klämma till när de är ute bland folk eller runt släktingar. Passar på precis när någon vänder bort huvudet så det är på gränsen hela tiden att det blir upptäckt vad han gör.
Du säger att TS kanske har ADHD, hon kanske är full med hormoner, hon kanske gillat det förr, hon har inte varit tydlig, hon måste lära honom osv.
Du som har livlig fantasi: vad ska vi isåfall tro om mannen?
Jag tycker att han verkar se henne som en ägodel, ett instrument att använda för att få kickar. Han går igång på att hon inte vill. Att det gör lite ont.
Sen efter ett tag är det inte lika spännande längre, då går han ett steg till och börjar göra det när de är bland andra. Han får en kick av att göra något förbjudet och sexuellt framför andra, att kunna bli upptäckt när som helst hetsar upp.
Vad vi ska tro om mannen? Om han inte lyssnar, bryr sig, eller förstår henne överhuvudtaget, kan det vara allt ifrån narcissist, o upp till psykopat..
Men det jag tänker är att det har hon haft ett tag på sig nu att få dom varningssignalerna att dyka upp redan.. Så frågan jag ställer mig är om han inte är som han alltid vart?
Bara det att nu är hon väldigt mycket mer osäker, stressad över att inte ha tid. Eller hormoner som har gjort att hon blivit jäkligt känslig för närhet o beröring..
Inte en enda gång under den här tiden har jag sagt att det där med att han inte kunde ta ett nej skulle vara bra.. Men enligt trådstarten så verkade den delen jäkligt sekundär.