• Anonym (Äcklad)

Sambo tafsar privat & offentligt

Min sambo tafsar på mig både privat och offentligt och jag hatar det,har blivit mycket värre sedan vi fick barn.Känns så svårt att lämna medans man är mammaledig.
    Han kan när som daska mig på rumpan,nypa i rumpan el ta på brösten/underliv utanpå kläderna när vi är hemma,säger såklart sluta,slutar han? Nope,respektlösa idiot.
    Han har även nu börjat göra det på släktträffar snabbt när folk vänder ryggen till,på stan när folk inte ser men skulle kunna se osv..så jävla obehagligt och blir så ledsen att jag ?accepterat? detta beteende trots jag bett honom sluta 1000 gånger.Vad gör man? Hur får man slut på beteendet tills separation är ett faktum.

• Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt
  • SweeneyTodd

Men för i helvete. 
    Gör slut. Det din sambo håller på med är våld, våld i nära relation. 

Vad väntar du på? 

• SweeneyTodd
    Postman skrev 2022-07-18 13:48:14 följande:

Precis, håller med. Herregud vad anmälningar det lär bli. Tar man så illa vid sig av att ens partner tar på en och kallar det för att man tafsar bör man nog snarare söka parterapi eller diskutera skilsmässa. Att tänka tanken att ens polisanmäla sin partner så ringer alla varningsklockor liksom. Vet folk inte hur man beter sig eller agerar längre liksom?
    Vaddå, varför ska man inte polisanmäla sin partner om ens partner begår brott mot en?
    Du vet, kvinnor mördas av sin partner, och innan mordet, så föregås mordet av våld, både psykisk, och fysisk.

Missade du förresten att TS sagt till sin sambo att sluta UPPREPADE gånger? 
  • SweeneyTodd
    Mia99 skrev 2022-07-18 14:01:38 följande:
    Nu framkommer en detalj som gör att mina tidigare funderingar och råd inte alls gäller längre.

Det är alltså inte fråga om en liten klapp i rumpan utan något mycket mer uttalat och obehagligt. Det du beskriver nu låter mer som primitiva, fysiska härskartekniker, övergrepp eller våld i nära relation. Det där skulle jag själv inte acceptera för en enda dag.
    Nu, skriver du. Nej, det har varit uppenbart redan från start.
    TS utsätts för våld, både psykiskt och fysiskt. 
  • Anonym (L)
    gemig skrev 2022-07-18 15:43:38 följande:

Javisst du eller hur sötnos!

Eller också är det hennes bröst som har blivit känsligare efter födseln.. O killen är precis lika kär och tar på henne lika mycket som han gjort enda sedan första dagen?..

Det är ju det där jag menar att i så fall är det ju dags för henne o hoppa in och berätta för honom hur det är hon vill att han ska ta i 'na.. 

Och förmågan att höra orden nej och sluta förändras den hos män efter att de blivit pappor?
    För kvinnan i fråga säger ju nej...och det bör räcka...hur jävla "kär"  mannen ifråga än är.

Sen vill han veta kan HAN ju fråga om, hur och när hon vill att han tar på henne....som en vuxen person som han är....

Ursäkta men dina kommentarer är så korkade.
  • Anonym (llkl-j.gj)
    gemig skrev 2022-07-18 15:43:38 följande:

Javisst du eller hur sötnos!

Eller också är det hennes bröst som har blivit känsligare efter födseln.. O killen är precis lika kär och tar på henne lika mycket som han gjort enda sedan första dagen?..

Det är ju det där jag menar att i så fall är det ju dags för henne o hoppa in och berätta för honom hur det är hon vill att han ska ta i 'na.. 

Hon har sagt nej. Vad är det som gör att varken du eller han förstår att nej, stop, sluta osv betyder GE FAN I MIN KROPP? 

• gemig
    Anonym (L) skrev 2022-07-18 15:57:07 följande:
    Och förmågan att höra orden nej och sluta förändras den hos män efter att de blivit pappor?
    För kvinnan i fråga säger ju nej...och det bör räcka...hur jävla "kär"  mannen ifråga än är.

Sen vill han veta kan HAN ju fråga om, hur och när hon vill att han tar på henne....som en vuxen person som han är....

Beror helt på hur förhållandet såg ut i början.. 
    Innan barnet kanske hon sa "nej sluuuuta!" och fnittra och tyckte han var as charmig när han gjorde det. Nu efter barnet, hormoner och ett par förändrade bröst, kanske hon gått runt och stört sig på exakt samma sätt.. 

Ni är avancerade varelser.. Ibland säger ni nej.. Och vill att man ska fortsätta. Ibland säger ni nej, sen blir ni sura för att man lyssnar. 
    Sen säger ni också åt killar att lyssna på ett nej, men det är ingenting som ni skulle respektera om någon gjorde samma mot er själva.. 

Svaret ligger i om han alltid har varit sådär.. Om det verkligen är han som har förändrats.. 
  • Anonym (Enkelt)
    gemig skrev 2022-07-18 16:15:39 följande:
    Beror helt på hur förhållandet såg ut i början.. 
    Innan barnet kanske hon sa "nej sluuuuta!" och fnittra och tyckte han var as charmig när han gjorde det. Nu efter barnet, hormoner och ett par förändrade bröst, kanske hon gått runt och stört sig på exakt samma sätt.. 

Ni är avancerade varelser.. Ibland säger ni nej.. Och vill att man ska fortsätta. Ibland säger ni nej, sen blir ni sura för att man lyssnar. 
    Sen säger ni också åt killar att lyssna på ett nej, men det är ingenting som ni skulle respektera om någon gjorde samma mot er själva.. 

Svaret ligger i om han alltid har varit sådär.. Om det verkligen är han som har förändrats.. 
    Jag tror inte ts fnittrar när hennes man klämmer på hennes "stressbollar"......... Säger man nej, aj, sluta, liknande saker så fattar en normal person att det inte är ok, särskilt om det händer om och om och om igen.
  • gemig
    Anonym (L) skrev 2022-07-18 15:57:07 följande:

Och det jag skrivit där kan inte någon utav er sitta här och svara på.. Det enbart TS som kan veta vad i hennes liv som har förändrats. 
  • gemig
    Anonym (Enkelt) skrev 2022-07-18 16:17:26 följande:
    Jag tror inte ts fnittrar när hennes man klämmer på hennes "stressbollar"......... Säger man nej, aj, sluta, liknande saker så fattar en normal person att det inte är ok, särskilt om det händer om och om och om igen.
    Han har haft vad? 15 år o klämma på dom där stressbollarna. Men ont tamefan.. Det fick hon idag!
  • Anonym (Enkelt)
    gemig skrev 2022-07-18 16:19:29 följande:
    Han har haft vad? 15 år o klämma på dom där stressbollarna. Men ont tamefan.. Det fick hon idag!
    Nej det började inte idag, sluta hitta på saker.
Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt