smulpaj01 skrev 2016-05-25 18:45:09 följande:
Du är ju lite smått efterbliven när det gäller din mans barn! Du och "brumma" borde sluta skriva ert skit så att vi som ÄLSKAR våra bonusar kan glänsa!
Ursäkta men va!?
Jag älskar min bonus och har alltid gjort.
Hon har varit en del av min familj sedan dag ett. Och eftersom här pratas fotoalbum - hon har alltid haft ett album med bilder på sin mamma, sin mamma o pappa ihop osv. Det har VI tittat i otaliga gånger och om det legat i vardagsrummet eller hennes rum - eller vårt sovrum - har varit helt beroende på var hon suttit när hon tittat i det.
Så exakt VAD är det för SKIT jag skrivit!? Att det är fel att beskylla folk för åsikter de inte har (vilket du gjorde med Ess)?
Och varför i hela friden skulle ngn som INTE älskar sitt bonusbarn inte få lov att skriva i en tråd om bonusbarn i ett forum för bonusfamiljer?
Eller menar du att forumet enbart är till för oss som älskar våra bonusbarn? Andra behaga ej göra sig besväret att påminna om sin existens?
Eller exakt hur menar du?
En fråga till. Vad är det för fel på att alla i familjen får väöja om de vill vika sin tvätt eller inte? Och att alla i familjen själva får lägga in sina kläder i garderoben?
VAD har du att anmärka på DET?
PS. Det blir inte så mkt glänsa när man kommer med fullständigt orimliga påståenden och reaktioner på normala vardagssaker ;)