• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • Linette

Va och gjorde inte vul idag. Hon såg bara en fostersäck, ingen hjärtaktivitet så antingen va de för tidigt eller så är det ett missfall. Ska tillbaka om ca 1-2 veckor. Ovissheten är jobbig!

• Zmarchie
    Linette skrev 2015-01-27 21:33:04 följande:

Va och gjorde inte vul idag. Hon såg bara en fostersäck, ingen hjärtaktivitet så antingen va de för tidigt eller så är det ett missfall. Ska tillbaka om ca 1-2 veckor. Ovissheten är jobbig!

Var samma sak för mig, jag var för 2 veckor sedan och då såg man inte så mycket och gjorde vul igår och då fick vi se ett hjärta slå. Jag vet hur det känns men det var antagligen för tidigt för att se något. Vilken vecka är du i?
  • Linette
    Zmarchie skrev 2015-01-27 22:20:26 följande:
    Var samma sak för mig, jag var för 2 veckor sedan och då såg man inte så mycket och gjorde vul igår och då fick vi se ett hjärta slå. Jag vet hur det känns men det var antagligen för tidigt för att se något. Vilken vecka är du i?
    Jag vet inte riktigt. Trodde jag va i v 6+2 men de kan jag knappt vara känns de som nu.
  • Zmarchie
    Linette skrev 2015-01-27 22:43:24 följande:
    Jag vet inte riktigt. Trodde jag va i v 6+2 men de kan jag knappt vara känns de som nu.
    Jag var i 6+4 när jag gjorde första vul då var det för tidigt för att se något. Det händer väldigt mycket nu med de små i magen så bara några dagar kan göra skillnad.

Gyn jag var hos igår sa att de inte brukar göra innan v.8 för det är inte säkert att man kan se något hjärta slå då. Håll ut och försök vänta med nästa vul, hur jobbigt det än känns.
  • Längtan efter ett syskon
    Nydahl skrev 2015-01-27 19:53:14 följande:

Hej :) jag får de till 5+5

Nähäää ???? kan det stämma ?????? Trodde typ jag var i v 5+1

Dubbelkolla e du snäll
  • Emlan88
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-27 23:37:26 följande:

Nähäää ???? kan det stämma ?????? Trodde typ jag var i v 5+1

Dubbelkolla e du snäll

Prova Familjelivs graviditetsuträknare :)
  • Cessely

Hej :)

Hoppar in här om det är ok??? BF 19 september med barn nr 3. Har två barn sedan innan på 4 och 7 år. Är i vecka 6+4 idag och har mått illa sen några dagar tillbaka. Trött är jag med, haha! Inte supersocial på kvällarna när jag deckar kl 8 med barnen ;)

• Längtan efter ett syskon
    Emlan88 skrev 2015-01-28 07:24:28 följande:

Prova Familjelivs graviditetsuträknare :)

Jag hittar den inte ????
  • Emlan88
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-28 12:44:37 följande:

Jag hittar den inte ????

Kolla under "Hem" så ska det ligga där :)
  • fyrklöver81
    Emlan88 skrev 2015-01-28 13:02:54 följande:
    Kolla under "Hem" så ska det ligga där :)
    Eller googla på graviditetsuträknare
Svar på tråden en positiv tråd bf september