• Linette

en positiv tråd bf september

Hej på er. Jag var på ett hälsosamtal idag och har inskrivining den 23 februari. . BF 20 sept. I eftermiddag har jag fått ont i magen. Inga blödningar eller något. Kan de vara sk. Växtvärk eller ska man vara orolig? Skulle vilja ha ett vul så man ser att allt e ok men de verkar vara svårt att få!

• Linette
    fyrklöver81 skrev 2015-01-24 11:56:32 följande:

Åh jag mår så dåligt. Orkar inte göra något . Får dåligt samvete mot barnen . Imorse kräktes jag och mannen jobbar.:/ känner mig ynklig.

Någon mer som mår så sjukt dåligt?

Jag minns inte att jag mådde så dåligt förra gången.

Jag mår inte alls dåligt så ibland funderar jag på om jag är gravid eller att jag håller på o få missfall
  • Linette

Va och gjorde inte vul idag. Hon såg bara en fostersäck, ingen hjärtaktivitet så antingen va de för tidigt eller så är det ett missfall. Ska tillbaka om ca 1-2 veckor. Ovissheten är jobbig!

• Linette
    Zmarchie skrev 2015-01-27 22:20:26 följande:
    Var samma sak för mig, jag var för 2 veckor sedan och då såg man inte så mycket och gjorde vul igår och då fick vi se ett hjärta slå. Jag vet hur det känns men det var antagligen för tidigt för att se något. Vilken vecka är du i?
    Jag vet inte riktigt. Trodde jag va i v 6+2 men de kan jag knappt vara känns de som nu.
Svar på tråden en positiv tråd bf september