en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Har varit på Apoteket och de finns inga näsdroppar man får ta :(
Jag ska på vul bästa torsdag :) längtar , har inte många symtom alls och just nu har förkylningen övertag med symtom!
Ja, denna bebismage vad jag längtar!
Men min man längtar nog faktiskt till och med mer än vad jag gör om det är möjligt :)
Jaha tack! Allt detta är så nytt så har inte hunnit ned o fatta galoppen :p kan fortfarande inte tro att ja e med barn :)
Ja jag somnade också som en stock även på kvällen sen, redan 21.30. Brukar annars lägga mig tidigast 23 så känns mig som en zombie... Känner du igen detta i dina tidigare graviditeter också?
Jag är också jättetrött hela tiden!!
Sen spänner det i livmodern. Jag har fått finnar och ngt ömma bröst...
Annars mår jag bra. Hoppas slipp illamåendet!
Hihi själv stupar jag i säng senast 8 på kvällen sen jag plussade, lite frustande bitvis men det har aldrig tidigare varit så skönt att vila /sova... Kan inte fatta hur de med småbarn klarar av att vara gravida samtidigt... Men de kommer väl naturligt