en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Jag studerar till början på juni såförhoppningsvis ska jag bli klar med utbildningen föredet blir allt för tungt. Illamåendet som kan ställa till det.sen har jag föräldra dagar kvar att ta ut genom att lillasyster bara var 5 månader när jag började studera. Så det känns skönt, har även en fast tjänst i botten så mitt SGI är ju skyddat så man får föräldra penning för nästa bebis också.
6+2 här och fick fruktansvärt ont i ena bröstvårtan idag. Jag har inte kunnat ha någon överdel. Någon som känner sig?
Jag är bara öm i mitt högra bröst av någon konstig anledning ! Tycker symtomen pendlar mycket upp och ner från dag till dag. Fler som har de så? I morgon ska jag ringa och beställa tid för trygghets vul :)
Ja, men jag har haft tur i att så fort jag blivit orolig för att jag inte känt av symptomen under dagen så dyker de upp straxt efter. Men ser fram emot VUL imorgon (v7+0). Fast nervös är man ju också samtidigt
Jag har bara ömhet i ena bröstet konstigt nog, symtomen är olika från dag till dag! Fler som har de så? Ska boka vul idag
Det är mycket vanligt med symptom som kommer och går och att bara vara öm i ena bröstet. Förra graviditeten (som resulterade i en helt frisk och kry dotter som föddes enligt plan) kunde mina symptom försvinna i flera dagar åt gången (kollade precis dagboken från då). Det var väldigt stressande men visade sig vara helt normalt. Hormonerna går ju upp och ned, särskilt så här dags när moderkakan håller på att bildas.
Önskade just nu att mina symptom gick ner lite. Mår konstant illa o har börjat kräkas. Men får tänka som så att det är positivt det är min kropps sätt att ta hand om hormonerna :). Man ska inte googla för mycket men gjorde ju naturligtvis det ändå. ... Mycket illamående skulle kunna tyda på tvillingar. Huamej hur ska jag klara det fast det löser sig om så skulle vara fallet de hade på ett sätt varit kul eftersom jag är så pass gammal så det blir nog bara denna graviditeten också o mina barn kommer vara så stora när liten kommer. Jaja vi får se framöver.
Jag har berättat för min närmsta kollega som jag håller utbildningar tillsammans med och mina befäl så de inte undrar varför jag helt plötsligt lämnar mina elever jag just nu har mitt under ett pass. Båda mina föräldrar vet och min bästa kompis. Sambons chef vet nog också nu då sambon fick komma senare till jobb imorse eftersom jag inte var kapabel att köra barnen till skolan.
Hej!
Jag är 6(5+4) och är så sjukt glad, om än rätt nervös :)
härligt å se lite fler som mest vill glädjas och inte bara sprider skräck (jag kommer på tillräkligt med hemskheter på egen hand..)
Inskrivning sker 10/2, hälsosamtalet (som jag inte riktigt vet vad det ska vara bra till?) är 3/2. Blir spännande att komma sent till jobbet två veckor i rad, skyller på tandläkarbesök vid första tillfället, andra får jag väl gå på återbesök:P
kika gärna in på min blogg som uppdateras några gånger i veckan!
Råkade använda nässpray som man inte ska använda om man är gravid :( är jätte förkyld och tänkte inte alls på att nässpray är någon man inte ska ta !! Är lite orolig nu
Råkade använda nässpray som man inte ska använda om man är gravid :( är jätte förkyld och tänkte inte alls på att nässpray är någon man inte ska ta !! Är lite orolig nu