en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Skönt att jag inte är ensamt monster :)
Känner med mig lycklig ena stunden för att bli ledsen andra.
Råkade trampa på en legobit nyss och SKREK rätt ut av ilska. Fattar inte hur man kam förändras. Haha. Hoppas för familjens skull att det blir bättre. Har t.o.m vart otrevlig mot chefen( men hon förtjänade det) :)
Jag äter folsyra dagligen.Började direkt när jag plussade.Apotekets Aco gravid.
Sjuk sugen på apelsinjuice och kött.Kebabtallrik med pomme har jag haft dunder sug efter med.
Jävla konstiga cravings man kan ha! Jag är typ sugen på ananas, blodgrape (som jag inte ens gillar annars), specifikt baconchips och korv med mos. Inga av dessa är mina vanliga favoriter haha!
Jag äter folsyra dagligen.Började direkt när jag plussade.Apotekets Aco gravid.
Sjuk sugen på apelsinjuice och kött.Kebabtallrik med pomme har jag haft dunder sug efter med.
Jag äter Mittval Kvinna som jag blev rekommenderad när vi började försöka bli gravida i Augusti, har också hört att man bara behöver dom fram till vecka 12. Inga cravings här än, med dom andra två var jag sugen på sura saker, kunde äta massa citronklyftor utan att röra en min o det gör jag inte i vanliga fall ;)
Folsyra bör man väl inte äta efter vecka 12, däremot är multivitamin, typ Apotekets Gravid, bra att äta under hela graviditeten.
Hej allihop,
Jag hoppar också in här. Gravid med första barnet, i vecka 6 (5+2). Inga symptom annat än ömmande bröst och trötthet - knäppt nog önskar jag nästan jag fick må lite illa så det kändes lite verkligare :) Men jag antar att om illamåendet kommer så lär jag ångra att jag sagt det :)
BF 14 September enligt gravidappar
Hej allihop,
Jag hoppar också in här. Gravid med första barnet, i vecka 6 (5+2). Inga symptom annat än ömmande bröst och trötthet - knäppt nog önskar jag nästan jag fick må lite illa så det kändes lite verkligare :) Men jag antar att om illamåendet kommer så lär jag ångra att jag sagt det :)
BF 14 September enligt gravidappar