• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • Minlillaninja
    alexandra94 skrev 2015-01-09 19:52:03 följande:

Jag vill också vara med! En tjej på 20 år. Träffade min man för mer än 5 år sedan. Nu är vi gifta och väntar vårt första barn som är beräknat att komma den 15e september. Är alltså i vecka 4+2

Vad kul med någon med samma Bf!

Jag hoppar såklart in här med, positivt är alltid trevligt :D

Väntar barn nummer 2 i ordningen och är då beräknad till 15/9
    Är alltså i v 5  ( 4+4. )

Illamående om jag slarvar med maten (men ingenting inte ett salt kex rättar till) och trötthet, och svullna bröst. ;)
    Annars mår jag oförskämt bra :)

• Lovven

Oj jag har verkligen inte fått mage ännu. Vilken vecka är ni i? Jag är ändå i vecka 7

• Moonlight83

Jag har tydligen fått mage.Träffade en gammal jobbarkompis från mitt förra jobb som lite försynt frågade om jag väntar.Gaa vill ju hålla det hemligt tills vi gjort kub.Men verkar bli svårt.

Bf 5/11

• alexandra94
    Minlillaninja skrev 2015-01-11 22:55:51 följande:

Vad kul med någon med samma Bf!

Jag hoppar såklart in här med, positivt är alltid trevligt :D

Väntar barn nummer 2 i ordningen och är då beräknad till 15/9
    Är alltså i v 5  ( 4+4. )

Illamående om jag slarvar med maten (men ingenting inte ett salt kex rättar till) och trötthet, och svullna bröst. ;)
    Annars mår jag oförskämt bra :)

Ja vad roligt!! :D

Jag mår toppen! *peppar peppar* bara lite trötthet som kan komma smygande ibland, men det är ju bara skönt att sova och alltid sugen på piggelin, hoppas det håller i sig  

• Nydahl

Jag är i vecka 7. De är ju så olika när man får mage och de mesta är nog tarmar pga hormoner ;)

• SmalltownGirl

Är i vecka 5+3 / också väldigt svullen! Är rätt liten i mig själv, så lilla minsta köttbulle brukar synas på min mage men detta är extremt ????

• NattaLind

Härligt med en positiv tråd! Känns som att de flesta trådar blir så influerade av oro och negativitet. Självklart ska man få ventilera det också, men jobbigt för en annan som inte oroar sig (ännu) :)

Ska vara i vecka 6 (5+5) och har BF 9/11 :)

• Lovven

Jag längtar efter min mage :) vaknar med ångest nästan varje dag, sen brukar det gå över. Någon som känner igen sig? Vad jobbar ni med?

• supertrouper

Jag är lite svullen, märker det mest när jag ska sätta på byxorna, men inte alls så mycket som övriga här. Förra vändan hoppades jag att folk skulle upptäcka det själva så jag slapp berätta men när jag var i v25 kände jag mig tvungen att berätta för min enhet på enhetsmötet, de flesta var rejält förvånade ... och jag som tyckte jag var jättestor Flört  Men är ju bara i v5+6 än så det gör inget om magen dröjer lite grann så man slipper mammakläderna ett litet tag till.

Jag jobbar som IT-chef, spenderar mesta tiden i möten eller framför datorn. Svårt att hålla sig från att surfa in på FL då ;)

Svar på tråden en positiv tråd bf september