en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hejsan. Får jag oxå vara med?
Fick ett + på nyårsafton och för oss betyder det att BF blir 12september. Vi har en -12 sedan tidigare men jag känner mig mer nojig nu, så en positiv tråd vore super! Har hittills bara molvärk och lite yrsel som symtom.
Sist startade förlossningen på BF och tog ungefär 24timmar, med 6h hemma och resten på förlossningen epiduralen fungerade så bra att jag inte kände några krystvärkar så då tog de bort den och gav värkstimmulerande istället, mycket oskönt. Sugklocka pga dåliga hjärtljud och sen var prinsen ute <3
Klart alla är välkomna :)
Min första son föddes i v33+3 och de tog 3 timmar från första värken
Andra sonen föddes i v 38+2 och de tog 5 timmar från första värken
Har haft tur men de sägs att tredje är lurig så vi får se hur den blir :)
Hej!
Får jag smyga mig in här?
Testade positivt idag efter IVF med återföring av 2 embryon 18/12. BF är 8 sept. Det är vår andra graviditet. Har en snart 3 år gammal dotter som också kom till med hjälp av IVF.
Jag är 33 år och bor straxt norr om Stockholm.
Har hittills haft mycket färre och mindre symptom jämfört med förra graviditeten. Lite känslig mot dofter, lite svullna och ömma bröst, lätt molvärk ibland, huvudvärk och yrsel bara. Den 20 januari är det dags för inskrivning och då kommer de även göra VUL för att se om det är 1 eller 2 därinne och säkerställa att det inte är utomkveds eftersom jag har risk för det.
Är lugnare den hör gången men ser inte fram emot den här första trimestern som bara är fylld av oro.
Hej! Får jag också vara med här?
Är 31år och gravid med andra barnet, vår son är 5 år och längtar efter ett syskon.
Har bf 6/9, mina symptom hittills har varit lite ömma bröst, molvärk i magen och trötthet under dagen.
Glömde skriva att jag idag även upptäckt lite ljusbruna flytningar på pappret när jag torkat mig men jag hoppas att det inte är något.
Tänkte på de, ni med fler barn vilken vecka har ni fått dem i och var de en snabb förlossning ?
Hejsan! Hänger på här om det är okej? 
Plussade på nyårsafton 31/12, är i vecka 3+6 nu,
BF är 12 september.
Det är tredje barnet för mig,
men första för min sambo. 
Härligt med alla nyplussade :) tänkte vi kan ju även lägga in bilder här :) jag är mega svullen ( tarmarna ) men de är kul endå. 
Jag är också megasvullen
v 3+6, så vet att det inte är bebismagen.
Lite knasigt att man svullnar så mycket, man måste ju gömma sig under kläderna ;)