• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • elemgi

25 år och bor i stockholm, jobbar på förskola. 
    Jag har BF 5 september (om jag räknat rätt från berfruktningsdagen) och längtar spänt! Är i slutet på v.5 Skrattande 

• Nydahl
    elemgi skrev 2015-01-02 14:00:03 följande:

25 år och bor i stockholm, jobbar på förskola. 
    Jag har BF 5 september (om jag räknat rätt från berfruktningsdagen) och längtar spänt! Är i slutet på v.5 Skrattande 

Grattis :)
  • fyrklöver81

Hoppar gärna in här. Längtar efter en positiv tråd här på fl:) oro för mf har nog de flesta men denna tredje graviditet vill jag försöka njuta mer än tidigare:) har en 10 och en -12 sen innan. Plussade precis eller dagen innan nyår och firar hemifrån. Åker em söndag, legat efter lite egentlig att smälta.

Har molvärk, flyktingar trött och lätt illamående. Bf 11/9

• Mammamelle82

Hej hoppar gärna in här:) har tre barn sen innan och ett ma i bagaget sept-14 ..plussade idag då jag förstod att jag var gravid då jag gått över 4 dagar:)

känner heller ingenting,lite molvärk till å från,enormt svullen mage och lite kväljningar emellanåt men inte mycket mer,jag vill ju känna mig gravis!:))

Jag hoppas pyret stannar kvar denna gång bara BF 6 sept:)

• elemgi

Jag har konstant molande värk i svanken och ibland så lite värk i magen men sällan. Från en dag till en annan så har de mesta utav mitt illamående och svårigheter att äta försvunnit. Är sååååååå hungrig. Bara ätit hela dagen känns det som. Känner mig inte så gravid förutom värken i svanken som antagligen är växtvärk. Har itne fått någon tid förens i början på feb hod mvc, så jag kommer boka en tid om 2-3 veckor för att kolla läget då är jag är sååå orolig och nervös samt förväntansfull på samma gång. Vill ju se om lilla livet gottar sig där inne. Glad

• Mamma2014

grattis till er nya! =)

Jag ringde mvc idag och fick tid till den 28 januari, då lär jag vara i ca vecka 9.
    Jag känner bara molvärk i magen. Men det lär väl komma fler symtom snart.

• Nydahl

Grattis till alla nya :) tycker oxå de behövs lite positiva trådar ;)

Jag bor i Danmark och har bara gjort de i 1 och halvt år så jag vet inte riktigt hur de fungerar med mvc och sådant här ! Får googla lite tror jag, för jag vill inte berätta för släkt o så än :)

• Nydahl

Tänkte på de, ni med fler barn vilken vecka har ni fått dem i och var de en snabb förlossning ?

• Mamma2014
    Nydahl skrev 2015-01-02 20:01:42 följande:

Tänkte på de, ni med fler barn vilken vecka har ni fått dem i och var de en snabb förlossning ?

fick min dotter i v 40+6 och fick starka värkar direkt och åkte in till sjukhuset och efter 6 timmar var hon ute. Jag fick bara lustgas och förlossningen gick väldigt bra. Men var väldigt obehagligt att få så starka värkar hemma när man inte kan få någon hjälp och jag var ju rädd att det skulle bli ännu värre.
Svar på tråden en positiv tråd bf september