• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • nasj

Hoppar också gärna in...33år,bor i Sthlm,2 barn sen tidigare,5 och 3 år.Plussade för 3 dar sen och har efter det tagit fler plustester för att bevisa för min man som tror jag inbillat mig.Började med tyngre bröst,lite ont i magen,illamående vilket jag tolkade som symtom och köpte testet,dock vet jag inte om symtomen egentligen var symtom då jag nu fått den värsta magsjuke (där bak tyvärr) attacken jag någonsin haft,kan inte äta utan att gå på toa om misstänker stark salmonella,suck,efter dålig kalkon vi åt på nyår.Så nu kan jag inte längre tolka vilka symtom som tillhör vad men hoppas allt ska gå bra..Har haft missfall tidigare och fick inte mens efter missfallet,läste att det kunde bli så efter ett missfall,3 mån senare visade det sig att jag blivit gravid igen,direkt efter missfallet och sen kom min lilla dotter...håller tummarna för oss alla,ska bli kul att följas åt

• Nydahl

Välkommet :) oj inte kul alls. Ska du gå till läkaren ? Man får nog penicillin mot salmonella . Vi håller tummarna för att alla får sina september bebisar :)

• nasj

Haha,tack,men nu verkar jag helt bra igen,var säkert nån släng av magsjuka.Det positiva är att jag nu kan känna skillnaden på vad som är vad Hur är det för er andra,har ni några gravsymtom?Känner att mina avtagit efter magsjukan,är inte öm i brösten,inget illamående,men sammandragningar lite då och då,vissa som gör rätt ont.Ska få mens imorrn,så nu håller jag bara tummarna att den inte envisas med att komma

• Kookie

Halloj, Får jag också hänga med här? :)

Jag är 27år och väntar första barnets med bf den15/9, dock har jag 2missfall och ett X i bagaget, så jag är lite försiktigt positiv såhär i början.

• Nydahl

Okej de är ju skönt att du har de bättre. Jag har lite ömma bröst, är ganska trött, klåda, fryser och humörsvängningar.

Alla är välkomna :)

• Kookie

Jag har inga symptom, vilket jag mer än gärna skulle vilja ha så man får en bekräftelse på att man faktiskt är gravid.. Även fast jag vet att det är helt normalt att må som normalitet, speciellt såhär tidigt :)

• Nydahl

Jag tycker att symtomen kommer och går från dag till dag, men de aka nog bra normalt. Jag bor i Danmark och här får alla ett vul i vecka 10-12 :) var bor ni ? Och ska ni göra vul?

• Nydahl

Går inte så bra att skriva från telefonen kan jag se ;) gör om orden själv ju!

• niinnii87

Jag ska göra vul på privatklinik i vecka 8. Där vi gjorde våran fertilitetsutredning. Men annars får jag erbjudet ett tidigt vul för tvilling-chansen jag har ;P

Så blir nog flera UL denna gången ;)

Svar på tråden en positiv tråd bf september