en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hur känner ni er?? Jag känner inget förutom mens värk. Men de kommer nog om någon vecka ;)
Hej. Jag tror jag har bf runt 6 september men har egentligen ingen aning. Jag känner lite molvärk och har ett väl fungerande luktsinne
Har en dotter på snart 9 månader.
Aha de förstår jag, ca 6 år sedan jag var gravid sist så jag har faktiskt nästan glömt hur de är. Trodde aldrig att jag skulle få ett barn till men de ska vi nu :)
Alltså att jag har svårt att fatta att jag fått ett plus! ;D
25 år och bor i stockholm, jobbar på förskola.
Jag har BF 5 september (om jag räknat rätt från berfruktningsdagen) och längtar spänt! Är i slutet på v.5
Grattis till alla nya :) tycker oxå de behövs lite positiva trådar ;)
Jag bor i Danmark och har bara gjort de i 1 och halvt år så jag vet inte riktigt hur de fungerar med mvc och sådant här ! Får googla lite tror jag, för jag vill inte berätta för släkt o så än :)
Tänkte på de, ni med fler barn vilken vecka har ni fått dem i och var de en snabb förlossning ?
Klart alla är välkomna :)
Min första son föddes i v33+3 och de tog 3 timmar från första värken
Andra sonen föddes i v 38+2 och de tog 5 timmar från första värken
Har haft tur men de sägs att tredje är lurig så vi får se hur den blir :)