en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Fick en stor blödning natten mot söndag, åkte in på observation och där drog förlossningen igång lite smått, det stannade av igen vid 4cm sedan tid de hinnan och vips en timme senare var vi en prinsessa rikare i familjen ???? tyvärr lossade inte moderkakan så det blev operation (lokalbedövning) och fick inte träffa de andra på tre timmar och blodtransfusion idag eftersom jag förlorade 2,5L. Men nu mår vi bra och är superlyckliga!
Har ni namnförslag så tar vi tacksamt emot för vi var helt säkra på att det var en pojke..
Imorse var jag o gjorde andra hinnsvepningen, första verkade inte gjort någon verkan alls trots jobbiga förvärkar. Men nu hoppas vi på denna, inom en vecka får vi träffa vår nya familjemedlem iallafall :)
Imorse var jag o gjorde andra hinnsvepningen, första verkade inte gjort någon verkan alls trots jobbiga förvärkar. Men nu hoppas vi på denna, inom en vecka får vi träffa vår nya familjemedlem iallafall :)
Jag måste bara fråga..
Vrf & hur får man en hinnsvepning??
Hur kommer en sådan på tal? :) Börjar känna mig desperat efter bebis nu :D
Så tjejer nu är våran månad här! Innan månaden är slut så har vi våran prins här! Som jag längtar men dock inga tecken mer än slemproppen son gick för 2 v sedan
Så tjejer nu är våran månad här! Innan månaden är slut så har vi våran prins här! Som jag längtar men dock inga tecken mer än slemproppen son gick för 2 v sedan
Ja! Som vi väntat! :)
Snart är dom här! :)
13/9 . Alltså, egentligen inte men man hoppas att alla förvärkar o all molvärk är tecken. Men det tror jag inte.. :( slemproppen har väl smått börjat att släppa, är som små delar av den emellanåt. Nån enstaka gång om dagen knappt.. Men kan lika gärna vara flytningar oxå men BM tror att det är slemproppen som börjat ge med sig.
Själv då?
Hur går de på bebisfronten?
I onsdags föddes våran lilla pojk! :) 3 dagar över tiden.
Hur går de på bebisfronten?
I onsdags föddes våran lilla pojk! :) 3 dagar över tiden.
I onsdags föddes våran son, storasyster är så stolt här hemma. Känns fantastiskt!
I onsdags föddes våran son, storasyster är så stolt här hemma. Känns fantastiskt!
Grattis! Samma dag som våran kom! :)