• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • rosali84
    Moonlight83 skrev 2015-02-08 13:30:56 följande:

Får tyvärr lämna er i dag.Efter kraftig mensvärk och att ha blödigt i över 2 veckor så fick vi i dag missdall i v10.

Neeej, vad tråkigt!!!
  • beetroots
    Sommarbus14 skrev 2015-02-03 20:43:08 följande:

Hur mår ni alla? Jag får slängar av trötthet och illamående, jobbar jag heldagar är jag helt död efter jag slutat. Pluggar 100% och jobbar 100, som tur är är utbildningen snart klar! Ska bli sååå skönt! Å kunna koppla av å vila lite :) nu får man tvinga upp ögonen nästan.

herregud hur orkar du?! Jag orkar knappt städa eller plugga och jag är hemma hela dagarna, jag kan nog ha blivit lite lat, haha!

Jag kräktes för första gången häromdagen när jag var ute och gick! Är i vecka nio så klarade mig några veckor utan iaf :)
  • Sommarbus14
    beetroots skrev 2015-02-08 23:51:49 följande:
    herregud hur orkar du?! Jag orkar knappt städa eller plugga och jag är hemma hela dagarna, jag kan nog ha blivit lite lat, haha!

Jag kräktes för första gången häromdagen när jag var ute och gick! Är i vecka nio så klarade mig några veckor utan iaf :)
    Haha jag orkar inte ligger så mycke efter nu känns de som, har typ tillbringat några veckor i sängen efter jobbet, känner

Mig lat å förslappad, hoppas man blir piggare snart!
  • Tejasmamma

Jag har BF 18/9 med andra barnet =) Första kom 2013-09-02!!

Just nu sover jag hela tiden, kräks av allt jag äter och mår jätte illa =/ Försöker att plugga 100% på distans och så har jag dottern hemma! Sambon är sjukskriven vilket är guldvärt just nu när jag är gravid!! 

Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
  • 1StoltMamma

Denna yrsel är så jobbig och illamåendet som dyker upp från och till..... Har ni också mycket konstiga drömmar?

• Sommarbus14
    1StoltMamma skrev 2015-02-10 07:46:22 följande:

Denna yrsel är så jobbig och illamåendet som dyker upp från och till..... Har ni också mycket konstiga drömmar?

Jag drömmer tydliga jätteskumma drömmar typ varje natt! Får oxå yrsel emellanåt skit jobbig känns som marken gungar under en typ :-/
  • beetroots
    1StoltMamma skrev 2015-02-10 07:46:22 följande:

Har så otroligt konstiga drömmar och alla känns så verkliga och tydåliga! Har drömt i flera dagar att jag är en häxa! Haha
  • beetroots
    beetroots skrev 2015-02-10 12:25:49 följande:

Har så otroligt konstiga drömmar och alla känns så verkliga och tydåliga! Har drömt i flera dagar att jag är en häxa! Haha

Tydliga *
Svar på tråden en positiv tråd bf september