en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hoppar in här också :)
Min första graviditet och jag är i vecka 8 + 4.
Har tyvärr inte kunnat njuta av min graviditet än då den präglats av UVI och fick läggas in på gyn efter att ha spytt upp precis allt + mer i 11 dygn. Jag var inte mkt för världen kan jag säga... Men kämpar för bäbis.
Nu spyr jag fortfarande varje dag, mår illa hela tiden mer eller mindre och är kolossalt trött. Men rasar inte i vikt längre och har inte svältvärden.
Andra symtom som jag har; väldigt känslig för lukter, högre puls, smärta i ländryggen och nere i magen, börjar även gråta lätt, brösten växer och ömmar lite, hungrig nästan jämnt (något som jag märker väldigt tydligt då jag är väldigt liten i maten vanligtvis), kan inte heller äta vad som helst.
Om du har 28 dagar mellan mens och ägglossning 14 dagar efter mens. De är standard mått eller vad man ska säga men de är ju olika för alla :)
Btw visar typ de olika. Vet inte om jag idag e i v 5+5 el 5+6 el vad?
Har min första craving nu hihi. Hade det med båda mina söner.OLIVER. Äter typ bara det när jag e gravid.
Har växtvärk emellanåt. E sjukt trött o har mått lätt illa i några dagar.
Vul idag kl 14:00 nervös ! Är i vecka 8+4, hoppas jag
Va på vul igår! :D min uträkning stämde å bms blev fel ;) 7+4 idag å bebisen hjärtslag slog så fint!
Dom misstänker dock ett myom i bakväggen som dom kommer följa upp.
När jag skulle läggas in så gjorde de VUL på mig för att kolla så allt var bra eftersom jag var så dålig. Såg ett litet hjärta slå, så det var underbart!