en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Här blir de inte mycket vila i heller, har en liten så snart 3 plus att hon är sjuk nu så blir ännu mindre vilande. Mår illa och har massor av molande värk. En grej är också att på kvällarna sväller magen upp och jag blir så himla gasig haha usch ja... Men blir liksom så himla svullen att de nästan gör ont, någon annan som också har de så?
StoltMamma, samma här. Har en snart 3-åring som är ordentligt förkyld. Som tur är har jag en snäll och tillgänglig make som tar hand om henne när jag inte orkar
Här blir de inte mycket vila i heller, har en liten så snart 3 plus att hon är sjuk nu så blir ännu mindre vilande. Mår illa och har massor av molande värk. En grej är också att på kvällarna sväller magen upp och jag blir så himla gasig haha usch ja... Men blir liksom så himla svullen att de nästan gör ont, någon annan som också har de så?
ohoj, gick in i vecka 8 idag. I vecka 7+0, försvann alla mina symtom, och jag trodde jag skulle avlida av nervositet. Jag ville ha ont. Ville må illa. Ville va trött. Okej, trött va ja ändå.. men jag ville känna mig gravid. Kände ingenting. INGENTING. När det slog över till 7+5, kom allt med dubbel dos. Kan nu knappt lukta på maten, går med klökkänsla hela tiden. Är svintrött och har ligamentsmärtor från helvetet och känner mig mer gravid än någonsin. Magen är störst på kvällen, och då är den nästan STOR. nu under dagen växer den till sig liksom, för att göra debut på kvällskvisten :D alla mina vanliga jeans har blivit undanstoppade för dem går inte om längre. JAG VÄXER!
brösten är extremt ömma och jag är extremt trött !
nu ska jag hoppa in i duschen, klockan 18.00 ska vi på inskrivning och imorgon blir det ultraljud!!!! :D :D :D
men snälla ni, va glada så länge symtomen är milda. det betyder oftast bara att dem kommer tillbaka igen, med ordentlig kraft! :D
kram!
Är jätte orolig denna graviditet. Inte alls som min första men har ett mf i bagaget och tog lång tid med syskonverkstaden inte alls som första graviditeten
Fick se den lilla parveln idag i vecka 7
Hjärtat tickade på fint!
StoltMamma, förstår din oro. Jag är orolig trots att jag inte haft MF förut. Men det tog 7år av behandlingar och försök innan vi fick dottern och man kom på vad problemet var. Har lagt ned hittills ca 380.000 kr skattade sparade hårt intjänade pengar för att nå dit vi är och orkar inte behöva tänka mer på pengar. Så det här är sista försöket och då måste det bannemig gå hela vägen!
SmallTowngirl, är idag v7+2 med tvillingar och mår faktiskt rätt bra trots eftermiddagströtthet. Vill inte att det ska bli värre så hoppas jag har bättre tur än dig ;)
Idag fick jag kallelse till KUB 26/2 och RUL 9/4. Men ett VUL hinner vi med innan dess 2/2. Nu får tiden allt gå lite fortare!
Fick se den lilla parveln idag i vecka 7
Hjärtat tickade på fint!
Åh va roligt fyrklöver!
Idag passade jag på att sova medans lillen var på dagis o det gjorde gött! Jag har orkat tvätta o diska o baka osv. Lillen somnade redan innan kl 18 så nu sitter jag i soffan o mår illa av alla choklad muffins vi bakade xD annars mår jag jättebra förutom "mensvärk" då o då..