en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej på er. Jag var på ett hälsosamtal idag och har inskrivining den 23 februari. . BF 20 sept. I eftermiddag har jag fått ont i magen. Inga blödningar eller något. Kan de vara sk. Växtvärk eller ska man vara orolig? Skulle vilja ha ett vul så man ser att allt e ok men de verkar vara svårt att få!
Hej på er. Jag var på ett hälsosamtal idag och har inskrivining den 23 februari. . BF 20 sept. I eftermiddag har jag fått ont i magen. Inga blödningar eller något. Kan de vara sk. Växtvärk eller ska man vara orolig? Skulle vilja ha ett vul så man ser att allt e ok men de verkar vara svårt att få!
Har nu bokat in samtal med bm redan om 2 veckor. Ska se om jag kan försöka få remiss för vul annars får jag boka själv.
Många gynekologmottagningar har ultraljudsmaskiner så om BM inte vill boka in ultraljud så kan man fråga sin vanliga gyn. Jag ska på fjärde VUL hos min gyn om 1.5 vecka
Växtvärk i livmodern är mycket vanligt och helt som det ska vara, även om inte alla känner av det. Så länge man inte har mycket ont (värre än mensvärk) och blöder så är det ingen fara
Någon som vart med om att dom fått eksem vid graviditet?? Speciellt i hårbotten?!
Jag blir snart gaaaalen!! :'(
Någon som vart med om att dom fått eksem vid graviditet?? Speciellt i hårbotten?!
Jag blir snart gaaaalen!! :'(