en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Vill bara tipsa att Lindex säljer ut sina rea kläder till halva priset. Finns en del mamma kläder.
Lider med er som mår så dåligt. Jag mår riktigt bra lite ont i magen ibland och smått i brösten annars inget. Blir lite nervös över om något är fel? Tagit 6 tester och alla är positiva.
Fler än jag som inte klarat av att jobba? Fick sjukskriva mig för några dagar i morse.
Fler än jag som inte klarat av att jobba? Fick sjukskriva mig för några dagar i morse.
Vad jobbigt för er med illamående hela tiden :( Peppar, peppar inget sånt här än, däremot har jag knappt någon aptit men är hungrig ofta. Kan inte äta mycket innan jag känner mig mätt heller, väldigt ovanligt för mig då jag brukar stoppa i mig ganska mycket. Inte ens sötsugen :/
Hej tjejer!!!
Plussade för ca 4 dagar sedan. Kan ni hjälpa mig o räkna. Hade sista mensen tror jag 19:e dec.
Tog ett clearblue digital idag med veckoindikator. Efter att hållt mig i 3 tim i eftermiddags tog jag ett test.
Fick 2-3 på testet. Borde vara i v5+1 asså vecka 6. Stämmer detta?
Har två barn innan födda 2011 och 2013
Har två barn innan födda 2011 och 2013