• Nydahl

en positiv tråd bf september

Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

• Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • supertrouper

Inte eksem men nässelutslag fick jag rejält förra graviditeten och litegrann denna. Men nu precis i dagarna bara har jag börjat få klåda ibland men utan utslag.

• Sommar15
    1StoltMamma skrev 2015-01-20 23:05:44 följande:

Hoppar in här, plussade igår med digitalt. Så om allt går som de ska så har vi en liten beräknad den 30/9. Detta blir andra barnet

Grattis 1stoltmamma!! Såg dig här av en slump och blev så glad för din skull, tänk att det tog sig till sist :) själv är nu i v 11 och ska snart på kub... Allt har sett bra ut hittills.
  • fyrklöver81

Åh jag mår så dåligt. Orkar inte göra något . Får dåligt samvete mot barnen . Imorse kräktes jag och mannen jobbar.:/ känner mig ynklig.

Någon mer som mår så sjukt dåligt?

Jag minns inte att jag mådde så dåligt förra gången.

• Linette
    fyrklöver81 skrev 2015-01-24 11:56:32 följande:

Åh jag mår så dåligt. Orkar inte göra något . Får dåligt samvete mot barnen . Imorse kräktes jag och mannen jobbar.:/ känner mig ynklig.

Jag mår inte alls dåligt så ibland funderar jag på om jag är gravid eller att jag håller på o få missfall
  • malbjo

Jag mår precis så dåligt, sängläge varvas med soffläge. Jag har inte mått såhär dåligt någon gång tidigare när jag varit gravid men försöker tänka att der är bra att jag mår dåligt för då är det mycket graviditetshormoner igång:) Just nu är jag glad att mina barn är så stora så de klarar sig själv.
  • TreA

Hej!

Skulle haft min mens igår men den kom inte, fick jag en känsla av att jag kanske är gravid.

Kändes konstigt eftersom jag vet att vi inte "kan" få barn på naturlig väg...

Vi har en dotter på 7 och en son på 5 som båda är provrörsbarn. Blev gravid spontant en gång för tre år sedan men det slutade då i missfall i v.11.

Köpte iaf ett Clearblue igår på em och testade på kvällen. Tror det är ett svagt plus. Faktiskt! Helt galet! I så fall skulle bf bli 1/10 - hoppas det är ok att jag hänger på här iaf!

Ska vänta till imorgonbitti och pröva ta ett test till, ett digitalt.

GRATTIS till alla Er andra i tråden som plussat nyligen!!!

• 1StoltMamma
    Sommar15 skrev 2015-01-24 10:57:09 följande:

Grattis 1stoltmamma!! Såg dig här av en slump och blev så glad för din skull, tänk att det tog sig till sist :) själv är nu i v 11 och ska snart på kub... Allt har sett bra ut hittills.

Åh va roligt, när har du bf. Ja nu hoppas jag att liten stannar denna gången!
  • Sommar15
    1StoltMamma skrev 2015-01-24 18:13:16 följande:

Åh va roligt, när har du bf. Ja nu hoppas jag att liten stannar denna gången!

Har bf 19 augusti så var bara inne här av en slump och läste, och såg då ditt namn :) ja nu håller vi tummarna för oss bägge! :)
  • MillisVanillis

Jag mår oxå sjukt dåligt. Förra grav mådde jag lite illa och var trött bara i början. Nu känner jag mig så ynklig, yr, svimfärdig, äckligt illamående, svag och darrig. Men glad ändå, önskar att tiden gick lite fortfare bara så jag kunde n lite bättre :)
Svar på tråden en positiv tråd bf september