en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Jag är nu i vecka 10, har inte kräkts på ett par dagar (woho!) men mår fortfarande väldigt mkt illa och är så utmattad. Så känner igen er känsla av enorm trötthet. Jag är ofta helt väck, kommer inte ihåg de lättaste sakerna och går fel. Haha!
Men jag har en fråga. Jag har ofta väldigt ont, kommer på kvällen. Det sitter nere i magen och i ländryggen. Det liksom hugger/nyper. Jag har aldrig haft blödningar och såg ett fint hjärta slå i vecka 7. Märker även att magen växer. Känner mig inte så orolig. Men detta är ju min första graviditet, så undrar mkt och självklart blir jag orolig eftersom man sällan hör kvinnor som har så ont.
Jag har hört att vissa får mer växtvärk än andra. Finns det någon här inne som känner igen sig i det jag skriver? Var snälla och skräm inte upp mig mer bara.
Hihi jag har bara smygt här med :) är beräknad 4/9, 30
År gammal strax andra barnet, min stora tjej är strax 9 :)
Var tvungen å fråga varför ni har så långt mellan besöken? Jag va där 22/1 å nästa tid 19/2, va konstigt att ni inte kommer något emellan?
Var tvungen å fråga varför ni har så långt mellan besöken? Jag va där 22/1 å nästa tid 19/2, va konstigt att ni inte kommer något emellan?
Idag hade jag mitt hälsosamtal och jag önskar så att min BM skulle godkänna ett tidigt ultraljud men det gick inte alls igenom. Inga utraljud ska göras om det inte finns väldigt starka skäl till det. Min oro räknas inte till ett sådant skäl.. Åh jag vill bara att vi ska komma förbi v 12 och att jag ska få ett klart besked att lilla pyret lever och mår bra..
Va en som skrev att hon fått lyssna på hjärtljuden hos sin BM på inskrivningen. Det ska jag med fråga efter. :) Så blir man kanske lite lugnare :) Och det är ju inget som kostar så att säga som ett vul/ul gör och det ingen anledning finns till ett sådant. Tips till er andra med :)
Får tyvärr lämna er i dag.Efter kraftig mensvärk och att ha blödigt i över 2 veckor så fick vi i dag missdall i v10.