en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Jag ligger bara och kräks hela tiden, sover och kräks! Idag är jag jätte deppig, hur ska jag orka en till graviditet egentligen?
Höstmammor 2015 på fb: www.facebook.com/groups/789791567736055/
Sist kräktes jag från v.8 tills på förlossningen hade HG och kommer förmodligen att ha det nu med =/
Var på VUL igår! Är i 8+5 och allt såg jätte bra ut. Lill*n hade växt till sig och hjärtat slog. Helt fantastiskt :D
Fy mitt illamående blir värre och värre... Får ringa bm och se om hon kan skriva ut något. Någon mer än jag som lagt på sig? Dock 1 kg men ser mer ut och äter inte en massa onyttig? Men men är bara i v 8
Fy mitt illamående blir värre och värre... Får ringa bm och se om hon kan skriva ut något. Någon mer än jag som lagt på sig? Dock 1 kg men ser mer ut och äter inte en massa onyttig? Men men är bara i v 8
Någon som äter Postafen? Tycker ni det hjälper? Funderar på om det är helt ofarligt och "det bästa"?! Tyckte inte hon på MVC verkade veta... Satt och bläddrade och läste i sin bok...
Någon som äter Postafen? Tycker ni det hjälper? Funderar på om det är helt ofarligt och "det bästa"?! Tyckte inte hon på MVC verkade veta... Satt och bläddrade och läste i sin bok...
Jag äter också postafen började med en tablett morgon och kväll men håller det till en på morgonen bara nu eftersom jag blev så fruktansvärt trött av dem. Tar bort i princip allt mitt illamående!