en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hur har ni det alla positiva själar?
Jag har varit lite negativ och nojig ett tag men vaknade imorse med denna kula

Jag var rejält kissnödig men den övre delen var hård och jag gissar på att blåsan tryckt upp livmodern, kan det vara så?
Det känns även som att magmusklerna börjat dela dig, någon fler som kännt det?
Hur har ni det alla positiva själar?
Jag har varit lite negativ och nojig ett tag men vaknade imorse med denna kula

Jag var rejält kissnödig men den övre delen var hård och jag gissar på att blåsan tryckt upp livmodern, kan det vara så?
Det känns även som att magmusklerna börjat dela dig, någon fler som kännt det?
Vad mysigt med en liten bula, här syns ingenting än, men denna gången hade jag lite mer "fluff" innan också. Förra graviditeten såg jag gravid ut vid denna veckan. Hade inskrivningen i måndags iallafall och dom ville redan att jag ska börja med järntabletter. Ultraljudet bokades till den 21/4, veckorna lär ju krypa fram till dess ;)
min barnmorska tycker jag borde sjukskriva mig pga mina kräkningar.. sa att jag skulle tänka på de då de är massor på jobbet.. Men har börjat känna mig matt och är i stort sätt färdig då jag konstant är illamående och kräker från och till. Hon boka in en träff med läkare nästa vecka..
Är det fler från Göteborg som väntar barn nu till hösten?
Jag har skapat en grupp där vi kan samlas och prata.
www.familjeliv.se/forum/group/123753
Igår fick jag se ett litet hjärta slå, fick en blödning förra veckan med mag och ryggvärk så jag fick göra ett Vul där allt såg ut precis som det skulle. Så vi berättade för barnen också därefter när vi hade en bild att visa också på deras lilla syskon, dom blev så glada som vi trott o hoppats på :)
Sist syntes det ingenting på mig förrän efter v20, syns inte jättemycket nu heller med kollegorna kollar lite snett
vi ska lyssna efter hjärtljud den 27e så efte det tänkte vi berätta.. Har haft magsjuka i helgen och nu känns det som att jag håller på att få feber, drar verkligen på mig alla sjukdomar som går på förskolan nu..
Kanske vore bra att få vila någon vecka 1StoltMamma?
Grattis till er Emlan88! Vad roligt att få tjuvkika lite..
Sist syntes det ingenting på mig förrän efter v20, syns inte jättemycket nu heller med kollegorna kollar lite snett vi ska lyssna efter hjärtljud den 27e så efte det tänkte vi berätta.. Har haft magsjuka i helgen och nu känns det som att jag håller på att få feber, drar verkligen på mig alla sjukdomar som går på förskolan nu..
Kanske vore bra att få vila någon vecka 1StoltMamma?
Grattis till er Emlan88! Vad roligt att få tjuvkika lite..
Vad mysigt att se liten 1stoltmamma! Skönt att allt ser bra ut, vila upp dig nu så orkar du säkert jobba snart igen.. Har ni fått.rul-tid redan?
Vi har inte ens varit på första provtagningen än.. Känns sent att göra den i v16 som jag ska?
Vad mysigt att se liten 1stoltmamma! Skönt att allt ser bra ut, vila upp dig nu så orkar du säkert jobba snart igen.. Har ni fått.rul-tid redan?
Vi har inte ens varit på första provtagningen än.. Känns sent att göra den i v16 som jag ska?