en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Jag äter också postafen började med en tablett morgon och kväll men håller det till en på morgonen bara nu eftersom jag blev så fruktansvärt trött av dem. Tar bort i princip allt mitt illamående!
Ja jag har ätit dem för åksjuka (tåg) förut och då brukade jag somna efter en timme ungefär, bra vid resor men inte på jobbet.. Men jag blir inte trött lika fort nu, utan efter några timmar snarare men jag somnar inte iaf :)
Mitt illamående har nästan släppt helt, lite på kvällarna nu bara lycklig! V10+3.
Hej tjejer! Skönt vissa mår bättre, å trist för er med H :( jag tycker mitt illamående blir värre å värre :-/ mår illa av och äta, mår illa om jag inte äter, enda som hjälper är och ligga still å äta lite hela tiden. Blir sköna gains på den här graviditet känner jag :-/
Jag mår jätte jätte dåligt =( Äter men kräks inom 5 minuter efter matintaget =(
Hallå! Bf 6/9 med första
Någon här som är ifrån umeå trakten?