Inlägg från: Tejasmamma |Visa alla inlägg
  • Tejasmamma

en positiv tråd bf september

Jag har BF 18/9 med andra barnet =) Första kom 2013-09-02!!

Just nu sover jag hela tiden, kräks av allt jag äter och mår jätte illa =/ Försöker att plugga 100% på distans och så har jag dottern hemma! Sambon är sjukskriven vilket är guldvärt just nu när jag är gravid!! 

Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
  • Tejasmamma
    Sommarbus14 skrev 2015-02-10 21:46:29 följande:
    Usch din stackare! Hoppas de går över strax! Jag har spytt två ggr hittills bara, så jag har de för bra! Har du kräkts hela graviditeterna förr?
    Sist kräktes jag från v.8 tills på förlossningen hade HG och kommer förmodligen att ha det nu med =/ 
  • Tejasmamma
    Mamma2014 skrev 2015-02-11 08:38:38 följande:
    Jag hade också hyperemesis till förlossningen min första graviditet. Hur långt gången är du nu?
    Bara i v.9 men känner på mig att de kommer att sitta i denna graviditet med =/ 
  • Tejasmamma
    Mamma2014 skrev 2015-02-17 08:52:34 följande:
    okej för jag kräks fortfarande lite grann men blev faktiskt mycket bättre i slutet av vecka 10. Jätte konstigt men känner mig typ som vanligt i huvudet och har fått matlusten tillbaka men har fortfarande svårt att få behålla det ibland så det blir fortfarande inte mycket mat per dag men något iaf. Hoppas detta håller i sig! jag hade ju hela graviditeten igenom förra gången men nu har jag ju hopp på att det kan bli bättre denna graviditet.
    Jag mår jätte jätte dåligt =( Äter men kräks inom 5 minuter efter matintaget =(
Svar på tråden en positiv tråd bf september