en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Haha :P
Våra barn blir 5 och 7 i Mars, o dom berättar vi nog för efter vecka 12, när vi helt enkelt tycker att allmänheten får veta för dom kommer inte vara tysta om det ;)
Hoppar in här jag också. Läser några andra bf september trådar också och ser att det är lite återkommande folk, men så roligt att följa ju :)
Plussade 7/1, v 6 (5+2) idag och BF 15/9 som det ser ut nu.
Både jag och min man är 25 (blir 26 i år).
Hoppar in här jag med :)
23 år ifrån Halland, sambo sedan snart 4år.
Vi tänkte börja försöka skaffa barn och hoppades på att jag skulle bli gravid i februari eller mars även om vi visste att de kunde ta tid. En mens senare så var jag gravid, lite tidigare än räknat men vi är så glada! Jag är i vecka 6 (5+0) och är nervös då de är första gången jag varit gravid och allt är så nytt!
Har nu varit på vul och blev tillbakaflyttad nästan 10 dagar från 7+3 till 6+0.Känns väldigt bittert.Men nu är det bara att avvakta nästa vul om 3 veckor och se vad som har hänt då.Nytt bf datum blir då 10 september.
I dag spydde jag efter kvällsmaten.Men kära dotter undrade om jag var sjuk och hon ville hämta hinken åt henne.Har inte tänkt berätta för henne förrns vi gjort kul och kommit förbi de första 12 veckorna.För senast visste alla på hela dagen dagen efter att vi skulle ha barn då vi berättade för henne i v8. Den graviditeten slutade ju i ma i v18,
Har tidigare bara varit lätt illamående men tydligen ska jag börja spy nu med.Usch.
Tjejer - hur aktiverar ni er när ni är golvade av trötthet? Jag är så otroligt seg och trött och fattar inte hur jag ska motivera mig i helgen. Vill röra på mig och ut och gå då jag känner mig så uppblåst, men hur ska jag orka?! :)
Nu har vi fått en tid för inskrivningssamtal i början på mars :)
Hej alla. Hoppar på tråden om det är okej.
Kul att se så många gravida =) Hoppas att vi går hela vägen också.
Jag har kämpat i många år, både med mitt x och nu med min man. Varit på utredning och konstaterat PCOS. Genomgått några behandlingar bla har jag ätit pergotime. Beslutade mig för ett uppehåll när tabletterna tog slut i oktober. Haft lite mysverksamhet pga mycket jobb och andra förhållande. Men tydligen tog det sig natten till julafton för va på VC i måndags (pga en annan sak) och då frågade läaren du är inte gravid? man ska tydligen inte ta det läkermedlet hon tänk skriva ut om man är gravid. så ja vi gjorde ett test för säkerhetsskull, och det visade positivt =)
Nu en jäkla väntan och oro, haft missfall för 3 år sen i v9.
BF för mig enligt apparna och min beräkning 15/9. V 6 (5+2)
Gud så trött jag är.Har natt jobb och kör 10h i sträck och efter knapppt 1,5h är jag typ redo för sängen.Har ju sovit hela dagen i dag inför natten då jag jobbade i går natt med.Fattar inte hur jag ska palla med detta.Jobar 82% men brukar köra extra upp till 100%.Men tror jag får hålla mig till min 82% ett tag framöver.
Jag jobbar bara på kvällen och de är svårt att hålla sig vaken ibland :( fick nyss reda på att jag har fått ett nytt jobb lite knasigt att börja på nytt jobb och gå på föräldraledighet samma år !