en positiv tråd bf september
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)
Jag äter Apotekets Gravid som är en multivitamin :)
Jisses, allt jag äter smakar salt! Och då menar jag SALT. Älskade salt tidigare men nu smakade frukostmackan med skinka (förvisso) bara salt.
Jag mår mest illa om jag inte äter när jag blir hungrig, och de går på 0-1 sekunder, sen slår det om och då får jag tvinga i mig allt jag ser för illamåendet ska släppa.
En fråga, äter ni folsyra dagligen?
Alltså HUR ogravid kan man känna sig egentligen?! Ömma, spända bröst - jovisst. Men sen då?! Haha. Men man ska väl vara jävligt tacksam :D
Jag äter både multivitamin och extra D-vitamin och folsyra men det beror på att jag har brist på dessa sen tidigare.
Nattalind, var tacksam! Jag hade samma förra veckan, nu ångrar jag att jag beklagade mig!
Någon mer än jag som har sjuka humörsvängningar? Är hemma idag och ligger på soffan och domderar :/ det är så jag skäms. I eftermiddag måste jag rycka upp mig och baka lite med mina fina barn.
Oh ja!
Varit hemsk senaste veckorna men faktiskt mycket bättre igår och idag. Det finns hopp! :)
Någon mer än jag som har sjuka humörsvängningar? Är hemma idag och ligger på soffan och domderar :/ det är så jag skäms. I eftermiddag måste jag rycka upp mig och baka lite med mina fina barn.
Åh, du är inte ensam...... Sambon får sig en känga rätt ofta tycker jag, lider med honom nu i efterhand
Ni som ska göra VUL, va har ni för anledning till detta? Är lite sugen med, men vet inte vad jag ska säga som anledning. Hör finns det privat klinik som gör det för 300kr. :)